MOUNTAIN VIEW, CA, 20 decembrie 2023 - Bloomreach, platforma care oferă experiențe nelimitate de comerț electronic, a anunțat astăzi o extindere a parteneriatului cu Marionnaud, unul dintre principalii specialiști europeni în parfumerie și retail. Marionnaud, care utilizează în prezent Bloomreach Discovery pentru a dezvolta căutarea personalizată pe site-urile sale din Franța, Italia și Elveția, va utiliza acum Bloomreach Discovery și pe site-urile sale din Europa Centrală, inclusiv cele care deservesc Cehia, România, Slovacia și Ungaria. Prin extinderea căutării AI alimentate de Bloomreach în și mai multe regiuni, Marionnaud își consolidează angajamentul de a fi o marcă digitală, oferind experiențe de cumpărături personalizate clienților săi din întreaga Europă.
"Bloomreach este încântat să-și extindă parteneriatul cu Marionnaud în Europa Centrală și să aducă același nivel de personalizare și înțelegere a clienților pe care l-am oferit în celelalte piețe europene ale Marionnaud", a declarat Jordan Roper, Director General și Șef al Produsului la Bloomreach Discovery. "Așteptăm cu nerăbdare să vedem rezultatele pe care Marionnaud le va obține, în timp ce tehnologia noastră îi permite să conecteze și mai mulți clienți cu produsul potrivit, la momentul potrivit."
Cu peste 700 de magazine online și fizice în nouă piețe, Marionnaud oferă un catalog substanțial de produse pentru clienți. Bloomreach Discovery utilizează un set de date privind produsele și inteligență artificială pentru a se asigura că clienții Marionnaud pot descoperi cu ușurință produsele pe care le caută în timp ce navighează și fac cumpărături în catalogul online. Cu o relevanță sporită în căutare și recomandări personalizate de produse, site-urile Marionnaud generează un engagement mărit al clienților și, în final, rezultate sporite în afaceri.
"Suntem încântați să continuăm colaborarea cu Bloomreach pentru a dezvolta eforturile noastre de personalizare pe site-urile noastre din Europa Centrală, oferind clienților căutări și recomandări relevante", a declarat Tatiana Anton, Director General Marionnaud Europa Centrală. "Am ales să colaborăm cu Bloomreach datorită abordării lor orientate spre viitor în comerțul electronic, iar extinderea acestui nivel de expertiză către echipele noastre din Europa Centrală reprezintă următorul pas logic."
Sute de branduri de top folosesc Bloomreach Discovery pentru a stimula descoperirea mai relevantă a produselor pentru clienții lor, generând creșteri ale veniturilor per vizitator, rate de adăugare în coș și altele. Aflați mai multe despre modul în care Bloomreach Discovery ajută afacerile din întreaga lume să atingă rezultate remarcabile cu soluțiile sale de vârf din industrie.
Despre Bloomreach
Bloomreach personalizează experiența de comerț electronic. Motorul său de date unifică informațiile în timp real despre clienți și produse, astfel încât afacerile să înțeleagă cu adevărat ce își doresc clienții. Prin conectarea acestei înțelegeri la fiecare canal, experiența de cumpărături electronice devine nelimitată, reflectând schimbările clienților pe măsură ce fac cumpărături. Amplificat de viteza și amploarea lui Loomi, AI-ul pentru comerț electronic al Bloomreach, acest lucru creează căi noi nesfârșite către achiziții, creșterea profitabilității și dezvoltarea rapidă a afacerii. Produsele Bloomreach includ: Engagement, o platformă de automatizare a marketingului; Discovery, o soluție de căutare pentru comerțul electronic; Content, un CMS fără cap; și Clarity, cumpărături conversaționale alimentate de AI. Compania deține mai multe brevete de AI și servește peste 850 de branduri globale, printre care se numără Albertsons, Bosch, Puma și Marks & Spencer.