脦NREGISTRARE

De ce nu înaintez în pagin膬 dup膬 ce introduc datele? Probabil ai uitat un câmp obligatoriu sau ai introdus o informa牛ie în mod gre葯it. Câmpul care trebuie corectat este eviden葲iat cu ro葯u. Dac膬 întâmpini alte probleme, contacteaz膬-ne la num膬rul 0733 330 771 (Costul serviciului: tarif na葲ional, în func葲ie de operator) sau scrie-ne la comenzi@marionnaud.ro

POT S膫 M膫 脦NREGISTREZ 葮I DAC膫 NU AM O ADRES膫 DE EMAIL?

E-mailul este important va fi folosit pentru a lua legatura cu tine. Dac膬 nu ai o adres膬, 葲i-o po葲i crea folosind unul din cei mul葲i furnizori care ofer膬 gratuit o c膬su葲膬 de po葯t膬 electronic膬, cum ar fi Google, Hotmail, Yahoo 葯i mul葲i al葲ii.

CUM POT S膫-MI MODIFIC DATELE PERSONALE?

Intr膬 în profilul t膬u denumit “Contul meu”, selecteaz膬 din meniul lateral 葯i scrie direct datele pe care vrei s膬 le schimbi în spa葲iile corespunz膬toare. Dup膬 ce ai actualizat datele te rug膬m s膬 dai click pe “Actualizeaz膬”

MI-AM UITAT PAROLA, CUM MA LOGHEZ?

Daca ti-ai uitat parola, te rugam sa faci click pe „Ati uitat parola?” sub Inregistrare.Ti se va cere adresa de e-mail pentru logare si in baza instructiunilor ti se va reseta parola, sistemul urmand a genera un mail pentru o noua parola, care va fi formata din caractere alese de catre dumneavoastra.

CUM COMAND?

  • Selecteaza produsul dorit.
  • Alege varianta/cantitatea.
    • Completeaza detaliile personale si de livrare.
    • Alege modalitatea de plata.
    • Asigura-te ca ai completat informatiile corecte de livrare si esti de acord cu Termenii si Conditiile Contractuale.
    • Finalizeaza comanda.
    • De indata ce ai finalizat comanda, vei primi un e-mail de inregistrare a comenzii.

CUM POT S膫 葮TIU DAC膫 PRODUSUL ESTE DISPONIBIL IMEDIAT?

Pentru fiecare produs online se indic膬 disponibilitatea în stoc prin posibilitatea de a adauga in cos produsul de interes. De asemenea, pentru a stii cantitatea disponibila, trebuie sa dai click pe “ Cantitate”.

POT S膫 FAC O COMAND膫 PRIN TELEFON/FAX/E-MAIL?

Din pacate nu se pot face comenzi telefonice, dar ne po牛i contacta telefonic la num膬rul 0733 330 771 si un consultant Marionnaud te va ajuta pas cu pas pentru a face comanda online pe www.marionnaud.ro. Ca variant膬 alternativ膬, te invit膬m s膬 mergi la cel mai apropiat magazin Marionnaud.

CUM INTRODUC CODUL UNUI VOUCHER LA COMANDA MARIONNAUD?

Pa葯ii pentru introducerea codului în comand膬 sunt: Adaug膬 în co葯 produsul/produsele preferate. Vizualizeaz膬 co葯ul de cump膬raturi. Dati click in partea dreapta Introdu codul voucherului în campul dedicat "CEC DE FIDELITATE/VOUCHER". Click ADAUGA 葯i finalizeaz膬 comanda. De restul ne ocup膬m noi.

CUM POT S膫 ANULEZ O COMAND膫 DEJA F膫CUT膫?

Din momentul în care faci comanda 葯i prime葯ti emailul de confirmare, ai la dispozi葲ie 30 minute pentru a contacta Serviciul clien葲i la num膬rul 0733 330 771 pentru anularea comenzii, dar 葯i pentru a cere modificarea adresei de facturare/ expediere, dac膬 este cazul. În cazul în care dore葯ti s膬 anulezi o comand膬 în afara programului de lucru al Serviciului Clien葲i, trimite un email la comenzi@marionnaud.ro 葯i î葲i vom da un r膬spuns în cel mai scurt timp posibil.

CUM STIU CAND UN ARTICOL VA REVENI IN STOCUL ONLINE SAU IN STOCUL DIN MAGAZINE?

Unele pagini au optiunea „anunta-ma cand intra in stoc” care ne permite sa te anuntam atunci cand produsul nostru se afla din nou in stoc. Daca produsul spune „momentan nu se afla in stoc”, viziteaza-ne din nou.

CARE ESTE DIFERENTA DINTRE CONTUL MEU SI CARDUL MEU DE FIDELITATE?

Pentru a te inregistra pentru „Contul meu”, nu trebuie decat sa introduci numele, adresa de e-mail si parola. Poti completa celelalte informatii ale contului incluzand livrarea, facturarea, adresa si optiuni personale la alegere. Odata inregistrat, vei putea verifica situatia comenzilor, istoricul comenzilor si iti poti gestiona contul. “Cardul de fidelitate” este programul de fidelitate Marionnaud care iti permite accesul la beneficii si oferte exclusive de frumusete. Te poti inscrie gratuit in programul de fidelitate, aplicand online pentru un nou card de fidelitate. Pentru a asocia contului tau un card de fidelitate existent este necesar sa fii autentificat in “Contul meu” si sa introduci numarul cardului de fidelitate (ex: 9999485111111).

CE ESTE WISHLIST?

Wishlist (sau "lista de dorin葲e") este un serviciu pentru utilizatorii înregistra葲i pe www.marionnaud.ro ce permite selectarea produselor de interes 艧i care func葲ioneaz膬 ca un reminder. Astfel, f膬r膬 a efectua o c膬utare de fiecare dat膬, vei putea vizualiza fi葯a produsului dorit printr-un simplu click. Existen葲a unui produs în Wishlist nu te oblig膬 la cump膬rarea acestuia 葯i nici nu garanteaz膬 men葲inerea aceluia葯i pre葲 de-a lungul timpului.

CE 脦NSEAMN膫 MEN葰IUNEA 鈥濫XCLUSIV鈥?

Indic膬 produsele pentru care Marionnaud este reprezentant official unic al brandului pe teritoriul Romaniei

CE 脦NSEAMN膫 MEN葰IUNEA 鈥淣OU鈥?

Sunt marcate în acest fel toate produsele nou listate in magazinele Marionnaud.

AM O INTREBARE IN LEGATURA CU ESANTIOANELE/CADOURILE MELE.

Cu ocazia fiecarei cumparaturi realizate pe site-ul www.marionnaud.ro in valoare de pana la 300 lei, vei beneficia de doua-trei esantioane gratuite. In cazul in care valoarea comezii tale este mai mare de 300 de lei, vei primi intre trei si cinci esantioane gratuite, plus un cadou Marionnaud. Esantioanele vor fi adaugate automat in cos conform regulii de mai sus. Esantioanele sunt limitate si se schimba des. Astfel, nu exista posibilitatea de a alege anumite esantioane, tipul acestora fiind stabilit de catre Marionnaud. Data fiind natura limitata a esantioanelor gratuite, te rugam sa stii ca nu putem livra alte esantioane daca acestea au ajuns la destinatie deteriorate, sau daca vreuna lipseste din comanda ta. Esantioanele sunt livrate DOAR impreuna cu produsele achizitionate.

EXIST膫 O SUM膫 MINIM膫 PENTRU ACHIZI葰IILE ONLINE?

Nu, nu exist膬 o sum膬 minim膬 pentru achizi葲iile online. Pentru comenzile de peste 190 Lei expedierea este gratuit膬. Pentru comenzile mai mici de 190 lei te rugam sa verifici costul de livrare aici: www.marionnaud.ro/informatii-despre-livrare Am primit un Gift Card Marionnaud. Pot sa-l folosesc online? Din pacate, Gift Card- urile Marionnaud nu pot fi folosite online, folosirea acestora fiind posibila doar in magazinele fizice.

PLAT膫

Prin ce modalitate pot s膬 efectuez plata? Plata se poate efectua in numerar la livrarea produselor sau online utilizand un card de credit.

POT S膫 PL膫TESC PRIN TRANSFER BANCAR?

Ne pare r膬u, plata prin transfer bancar nu este prev膬zut膬.

POT S膫 PL膫TESC LA LIVRARE?

Desigur. Po葲i pl膬ti în numerar la livrarea comenzii. Livrarea este gratuit膬 pentru comenzi mai mari de 190 Lei, la orice destina牛ie din România. Pentru comenzile sub aceast膬 valoare, te rugam sa verifici pretul aici: www.marionnaud.ro/informatii-despre-livrare. Suma total膬 de pl膬tit curierului va ap膬rea la recapitularea comenzii, în co葯ul de cump膬r膬turi. În ziua prev膬zut膬 pentru livrare te rug膬m s膬 ai la tine suma exact膬; transportatorul ar putea fi pus in dificultate altfel . Vei g膬si suma final膬 în recapitularea comenzii primite prin email, la adresa indicat膬 împreun膬 cu celelalte date. Asigur膬-te de asemenea c膬 adresa de expediere este corect膬 葯i complet膬, cu toate elementele necesare pentru livrare (numele de pe interfon, num膬rul sc膬rii 葯i apartamentul).

COMENZILE PRIN INTERNET SUNT SIGURE?

Toate informa葲iile referitoare la comanda plasat膬 葯i la cardul de credit 葯i datele tale personale sunt protejate cu stricte葲e. Utiliz膬m cele mai avansate standarde pentru transferul datelor 葯i accesarea informa葲iilor. Pentru pl膬葲ile efectuate cu cardul de credit, informa葲iile financiare (num膬rul cardului, data de scaden葲膬, etc.) nu se p膬streaz膬 în niciun caz.

POT S膫 PRIMESC FACTUR膫 PENTRU COMANDA F膫CUT膫?

Da, factura se va emite dupa confirmarea existentei produsului in stoc, si va fi trimisa in colet, odata cu produsele comandate sau prin e-mail în format imprimabil.

AM PROBLEME CU INFORMATIILE CARDULUI MEU DE CREDIT PENTRU COMANDA MEA ONLINE

Daca primesti un mesaj de eroare privind accesarea nereusita a cardului de credit, poti intreprinde urmatoarele actiuni:

  • verifica daca adresa de livrare de pe cardul de credit este aceeasi cu adresa de facturare a contului tau;
  • incearca sa introduci din nou CVN-ul (cele 3 cifre ce se regasesc pe verso-ul cardului de credit) sau codul de securitate;
  • verifica daca mai este valabil cardul.

Dupa validarea informatiilor introduse si primirea unui nou mesaj de eroare la a doua incercare, suna la banca emitenta sau contacteaza institutia financiara pentru asistenta suplimentara.

Daca tu crezi ca te putem ajuta in vederea finalizarii unei comenzi, ne poti apela la numarul de telefon : 0733 330 771

CUM BENEFICIEZ DE LIVRARE GRATUITA?

Marionnaud va suporta costul livrarii comezilor avand o valoare totala mai mare de 190 lei. Asadar, vei beneficia de livrarea gratuita a comenzii, daca aceasta este in valoare totala de peste 190 lei. Livrarea gratuita este valabila pentru serviciul de curierat GLS. Pentru serviciul SAMEDAY DELIVERY acesta se face doar in municipiul Bucuresti contra cost. Pentru informatii exacte privind modalitatea de livrare prin GLS si SAMEDAY DELIVERY, te rugam sa consulti : www.marionnaud.ro/informatii-despre-livrare.

CUM RETURNEZ UN PRODUS?

Pentru a efectua un retur trebuie sa urmezi cativa pasi simpli. Verifica daca produsul pe care doresti sa-l returnezi este eligibil pentru retur si apoi completeaza formularul de returnare produs gasit in ambajalul de transport cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original. www.marionnaud.ro/retur

C脗T TIMP AM LA DISPOZI葰IE PENTRU A VEDEA MARFA 葮I A O RESTITUI?

Dreptul de retur poate fi exercitat 卯n termen de 14 zile lucr膬toare, 卯ncep芒nd de la data primirii comenzii. Nu uita c膬 pentru a putea returna produsele, acestea trebuie s膬 fie trimise 卯n ambalajul original Marionnaud, produsele trebuie sa fie intacte si nefolosite, 卯nso葲ite de bonul care se afl膬 卯n pachet, completat 卯n mod corespunz膬tor. Pentru procedura completa de retur te rog sa citesti cu atentie Termenii 艧i condi牛iile Marionnaud.

AM PRIMIT UN PRODUS CU DEFECT PRIN COMANDA ONLINE, POT S膫-L RETURNEZ?

Ne str膬duim în permanen葲膬 s膬 oferim produse sigure 葯i de calitate excelent膬. Se poate întâmpla îns膬 ca anumite produse s膬 prezinte anomalii. Dac膬 produsul pe care l-ai primit prezint膬 vreun defect, nu ezita s膬 ne contactezi la 0733 330 771 sau s膬 ne scrii la comenzi@marionnaud.ro, men葲ionând codul articolului, care poate fi g膬sit în confirmarea comenzii 葯i tipul de defect constatat, ata葯ând de asemenea, dac膬 este posibil, o poz膬 care s膬 arate problema.

PRODUSUL PE CARE L-AM PRIMIT ESTE DIFERIT DE CEL COMANDAT. CUM TREBUIE S膫 PROCEDEZ?

Dac膬 s-a f膬cut o gre葯eal膬 te invit膬m s膬 notifici imediat acest lucru echipei Marionnaud, apelând num膬rul 0733 330 771 sau scriindu-ne la comenzi@marionnaud.ro, precizând num膬rul de comand膬, produsul dorit, produsul primit în mod efectiv 葯i ata葯ând o poz膬 dac膬 este posibil.

DORESC S膫 RESTITUI UNUL SAU MAI MULTE PRODUSE DIN COMANDA MEA, CE TREBUIE S膫 FAC?

Trebuie s膬 trimi葲i o comunicare prin e-mail la comenzi@marionnaud.ro în termen de 14 zile lucr膬toare de la data primirii comenzii. Vom rambursa suma respectiv膬 in contul dumnevoastr膬 men牛ionat în formularul de retur în termen de maxim 14 zile de la comunicarea exercit膬rii dreptului de retur si primirea de catre Marionnaud a produselor returnate Nu uita c膬 pentru a putea returna produsele, acestea trebuie s膬 fie trimise în ambalajul original Marionnaud, înso葲ite de bonul 艧i factura care se afl膬 în pachet, impreun膬 cu formularul de retur completat în mod corespunz膬tor. Vezi detalii aici: www.marionnaud.ro/retur

SE POATE SCHIMBA UN PRODUS ACHIZI葰IONAT ONLINE DIRECT 脦N MAGAZINE?

Produsele achizi牛ionate online nu se pot schimba în magazinele Marionnaud.

CUM POT GASI STATUSUL COMENZII MELE?

Poti gasi statusul unei comenzi anume la pagina de urmarire a statusului pentru comenzi < Istoric comenzi >. Totodata, vei avea posibilitatea sa vizualizezi istoricul comenzilor tale.

脦N C脗TE ZILE VOI PRIMI COMANDA 葮I CUM POT S膫 URM膫RESC EXPEDIEREA?

Comanda se va încredin葲a curierului NemoExpress în termen de 2 – 7 zile lucr膬toare de la data confirm膬rii. În acel moment î葲i vom trimite prin email informa葲iile necesare pentru a urm膬ri expedierea.

32 CE SE 脦NT脗MPL膫 DAC膫 NU SUNT LA ADRES膫 脦N ZIUA LIVR膫RII?

Curierul va mai face o încercare de livrare, teoretic în ziua urm膬toare. În cazul în care nu se poate livra comanda, aceasta se va p膬stra la filiala NemoExpress cea mai apropiat膬, timp de 7 zile lucratoare. Contacteaz膬-ne pentru a stabili o nou膬 livrare!

DE CE NU AM PRIMIT 脦NC膫 COMANDA?

Dac膬 întâmpini probleme cu livrarea comenzii, scrie-ne la comenzi@marionnaud.ro. Sau contacteaz膬-ne la num膬rul 0733 330 771 (Costul serviciului: tarif na葲ional, în func葲ie de operator)

SE POT FACE EXPEDIERI 葮I 脦N STR膫IN膫TATE?

Da putem expedia si in strainatate prin compania Fancourier , pentru mai multe detalii acceseaza sectiunea: “ Despre livrare”

35 SE POATE LIVRA COMANDA LA UN MAGAZIN MARIONNAUD?

Nu, comanda nu se poate livra la magazinele Marionnaud. Livrarea se va face la adresa specificat膬 de utilizator la finalizarea comenzii.

SE POATE PRIMI AMBALAJUL DE CADOU?

Da, Serviciul este gratuit 葯i este suficient s膬 ne scrii la adresa comenzi@marionnaud.ro sau contacteaz膬-ne la num膬rul 0733 330 771 (Costul serviciului: tarif na葲ional, 卯n func葲ie de operator).

DATELE MELE SUNT PROTEJATE DE LEGEA PRIVIND CONFIDEN葰IALITATEA DATELOR?

Marionnaud 卯葲i respect膬 confiden葲ialitatea conform Politicii de confidentialitate, pe care o poti regasi pe site-ul www.marionnaud.ro, in sectiunea Legal- Politica de Confidentialitate. Po葲i intra oric芒nd 卯n profilul t膬u 葯i 卯葲i po葲i modifica datele. Dac膬 dore葯ti s膬-葲i 葯tergi definitiv profilul este suficient s膬 ne contactezi printr-un email la comenzi@marionnaud.ro

ATI DEZINFECTAT PROFESIONAL MAGAZINELE INAINTE SA LE REDESCHIDETI?

Da, toate magazinele noastre au fost curatate, dezinfectate si igienizate de catre o companie specializata, inainte de a fi deschise, conform instructiunilor primite de la echipa noastra centrala.

Luati masuri extra de protectie in zona caselor de marcat?

Desigur ca vom avea grija de tine pana la finalul cumparaturilor! Cand vei ajunge in zona caselor de marcat, vei observa pe jos o serie de benzi. Aceste benzi au fost folosite pentru a-ti arata exact unde trebuie sa te opresti atunci cand stai la rand pentru a achita, pentru a respecta distantarea necesara de minimum 2 metri. Iti recomandam sa folosesti plata cu cardul pentru a proteja cat mai multi oameni. Nu iti face griji cu privire la POS-uri, sunt dezinfectate dupa fiecare folosire. In plus, vei putea sa iti dezinfectezi mainile din nou la iesirea din magazin, iar dezinfectantul va fi disponibil in toate magazinele, tuturor clientilor nostri.

Curatati POS-urile in mod regulat?

Da, POS-urile sunt dezinfectate cu atentie dupa fiecare folosire. Recomandam plata cu cardul tuturor clientilor nostri.

Acceptati in continuare toate modalitatile de plata? Cash, vouchere cadou, gift carduri, vouchere mall?

Da, le acceptam pe toate, insa recomandam folosirea platii cu cardul pentru a minimiza riscurile. POS-urile sunt dezinfectate dupa fiecare folosire.

Voi putea atinge produse si folosi testere?

Ne-am dorit mereu sa te primim in magazinele noastre, oferindu-ti experiente care sa te faca sa te simti ca într-un loc de joaca. Din pacate, in acest moment, din cauza reglemantarilor actuale nu se pot testa produsele cosmetice pe piele. Pentru alegerea produsului potrivit, te invitam sa vorbesti cu unul dintre consultantii nostri de beauty, care se va asigura ca produsele recomandate vor raspunde exact nevoilor tale.

Ati schimbat testerele de la izbucnirea crizei Covid-19?

Toate testerele au fost curatate si igienizate dupa izbucnirea crizei, insa, din motive de siguranta, am incetat folosirea testerelor pe ten, pana la alte masuri. Vom utiliza aplicatoare de unica folosinta.

Este accesul in magazine limitat la un anumit numar de oameni?

Suntem nerabdatori sa te primim in magazinele noastre, insa, pentru moment, numai un anumit numar de persoane va fi admis in magazine in acelasi timp. Mai precis, din motive de siguranta, respectam distantarea sociala, care presupune pastrarea unei distante de 2 m intre oameni si un singur om pe 4m².

Aveti acelasi program ca si pana acum?

In functie de unde se afla magazinul tau, programul poate varia. Poti verifica programul magazinului tau Marionanud aici: https://www.marionnaud.ro/stores

1Ati testat membrii echipelor voastre pentru depistarea Covid-19?

Dupa cum stiti, numai oamenii care prezinta simptome pot fi testati pentru depistarea Covid-19. Nu numai ca respectam ordinele autoritatilor, dar avem grija sa verificam temperatura membrilor echipei noastre zilnic. Mai mult decat atat, fiecare magazin va avea doua echipe de angajati, ca in cazul oricarei suspiciuni, persoana in cauza sa ramana acasa, in autoizolare, alaturi de membrii echipei din care face parte.

Ati avut angajati contaminati cu Covid-19?

Desi nu stim sigur, este foarte probabil - multi oameni poarta virusul fiind asimptomatici. Te asiguram insa ca am luat toate masurile necesare sa ne intampinam din nou echipele si clientii in magazine. Pe langa masurile de distantare sociala si de igiena, echipelor noastre li se ia temperatura in fiecare zi, inainte de a intra in magazin.

Ce masuri ati luat pentru siguranta clientilor din magazine?

Iata masurile pe care le-am luat:

  • Temperatura membrilor echipei noastre si a celor care viziteaza magazinele va fi verificata inaintea accesului in magazin.
  • Clientii isi vor dezinfecta mainile la intrarea in magazin.
  • Distantarea de 2 m intre persoane va fi aplicata in mod strict.
  • Informatii clare despre igiena si solutii pentru dezinfectarea mainilor vor fi puse la dispozitie in intregul spatiu al magazinelor.
  • Toti membrii echipei noastre vor purta masti si manusi si vor respecta cu strictete masurile de distantare sociala. 
  • Magazinele vor fi dezinfectate integral inaintea redeschiderii si de alte cateva ori pe parcursul zilei, in timp ce sunt deschise.
  • La fiecare casa de marcat vor fi instalate panouri de plexiglass.
  • Plata cu cardul va fi incurajata, iar POS-urile vor fi dezinfectate dupa fiecare client.

Veti pune la dispozitie in magazine solutii dezinfectante, pe care clientii sa le poata folosi in mod gratuit?

Da, solutiile pentru dezinfectarea mainilor vor fi disponibile in diverse locuri de pe intreaga suprafata a magazinelor. Fiecare client va trebui sa isi dezinfecteze mainile la intrarea in magazin si va putea sa o faca din nou apoi, in timpul sesiunii de cumparaturi.

Pot incerca un ruj acasa si sa-l returnez daca nu imi place culoarea?

Politica noastra de retur mentioneaza faptul ca daca ambalajul este desfacut, produsul nu poate fi returnat. Ne pare rau ca in aceasta perioada incercarea produselor pe piele nu este posibila. Echipele noastre sunt mai mult decat bucuroase sa iti arate nuantele preferate pentru a-ti face o idee mai buna despre cum s-ar potrivi cu nuanta pielii tale.

Ce masuri de precautie ati adoptat in depozitele voastre?

Pentru a continua livrarea frumusetii pe care o iubesti, am adoptat masuri sanitare foarte stricte in depozitele noastre. Tuturor echipelor noastre li se ia temperatura atunci cand ajung la depozit. De asemenea, toti membrii echipei sunt echipati cu masti si manusi si au la dispozitie dezinfectant de maini pe care il folosesc atunci cand trec de la un pachet la celalalt. Nu in ultimul rand, cand comanda ajunge la tine, livrarea va fi fara contact: curierul va lasa pachetul in fata usii, la distanta de minimum 2 m, pentru ca tu sa il poti ridica.

A葯 vrea s膬 primesc e艧antioane de produs acas膬. Este posibil?

Da, este posibil. La fiecare comand膬 ferm膬, Marionnaud 卯牛i ofer膬 CADOU 3 (trei) e艧antioane spre testare.

Doresc factura pe firma / persoana juridica, cum procedez?

Va rugam sa ne trimiteti un mail la adresa : comenzi@marionnaud.ro in care mentionati:

  • Numarul comenzii pentru care doriti facture pe firma
  • Datele complete ale firmei : Nume firma, CUI, adresa, Nr Inreg Registrul comertului.

Noi vom prelua cererea dvs, se va anula comanda dvs initiala si se va emita o noua comanda din sistem cu datele firmei.

Nu 葯tiu ce produs mi se potrive葯te. Cum pot beneficia de un sfat?

Pentru aceast膬 perioad膬 punem la dispozi葲ia dumneavoastr膬 serviciul de consultan葲膬 telefonic膬 direct din website . tot ce trebuie sa faceti este sa accesati iconita din partea dreapta a acranului 鈥 Cumparati in timp real 鈥 . veti suna direct int-unul din magazinele noatre fizice si un consultant Marionnaud va v-a ajuta cu toate informatiile necesare cu privier la produsele dvs.

Nu ai gasit raspuns intrebarii tale sau doresti sa ne contactezi din alt motiv? Echipa noastra este aici pentru tine! Serviciul Clienti - Marionnaud E-commerce este disponibil de luni pana vineri:
Program : 9.30h - 17.30h
Telefon : 0733 330 771 * (linie telefonica cu tarif normal)