ÎNREGISTRARE
De ce nu înaintez în pagină după ce introduc datele? Probabil ai uitat un câmp obligatoriu sau ai introdus o informaţie în mod greșit. Câmpul care trebuie corectat este evidențiat cu roșu. Dacă întâmpini alte probleme, contactează-ne la numărul 0733 330 771 (Costul serviciului: tarif național, în funcție de operator) sau scrie-ne la comenzi@marionnaud.ro
FAQ-accordion-2 - MAR-S
E-mailul este important va fi folosit pentru a lua legatura cu tine. Dacă nu ai o adresă, ți-o poți crea folosind unul din cei mulți furnizori care oferă gratuit o căsuță de poștă electronică, cum ar fi Google, Hotmail, Yahoo și mulți alții.
CUM POT SĂ-MI MODIFIC DATELE PERSONALE?
Intră în profilul tău denumit “Contul meu”, selectează din meniul lateral și scrie direct datele pe care vrei să le schimbi în spațiile corespunzătoare. După ce ai actualizat datele te rugăm să dai click pe “Actualizează”
MI-AM UITAT PAROLA, CUM MA LOGHEZ?
Daca ti-ai uitat parola, te rugam sa faci click pe „Ati uitat parola?” sub Inregistrare.Ti se va cere adresa de e-mail pentru logare si in baza instructiunilor ti se va reseta parola, sistemul urmand a genera un mail pentru o noua parola, care va fi formata din caractere alese de catre dumneavoastra.
CUM COMAND?
- Selecteaza produsul dorit.
- Alege varianta/cantitatea.
- Completeaza detaliile personale si de livrare.
- Alege modalitatea de plata.
- Asigura-te ca ai completat informatiile corecte de livrare si esti de acord cu Termenii si Conditiile Contractuale.
- Finalizeaza comanda.
- De indata ce ai finalizat comanda, vei primi un e-mail de inregistrare a comenzii.
CUM POT SĂ ȘTIU DACĂ PRODUSUL ESTE DISPONIBIL IMEDIAT?
Pentru fiecare produs online se indică disponibilitatea în stoc prin posibilitatea de a adauga in cos produsul de interes. De asemenea, pentru a stii cantitatea disponibila, trebuie sa dai click pe “ Cantitate”.
POT SĂ FAC O COMANDĂ PRIN TELEFON/FAX/E-MAIL?
Din pacate nu se pot face comenzi telefonice, dar ne poţi contacta telefonic la numărul 0733 330 771 si un consultant Marionnaud te va ajuta pas cu pas pentru a face comanda online pe www.marionnaud.ro. Ca variantă alternativă, te invităm să mergi la cel mai apropiat magazin Marionnaud.
CUM INTRODUC CODUL UNUI VOUCHER LA COMANDA MARIONNAUD?
Pașii pentru introducerea codului în comandă sunt: Adaugă în coș produsul/produsele preferate. Vizualizează coșul de cumpăraturi. Dati click in partea dreapta Introdu codul voucherului în campul dedicat "CEC DE FIDELITATE/VOUCHER". Click ADAUGA și finalizează comanda. De restul ne ocupăm noi.
CUM POT SĂ ANULEZ O COMANDĂ DEJA FĂCUTĂ?
Din momentul în care faci comanda și primești emailul de confirmare, ai la dispoziție 30 minute pentru a contacta Serviciul clienți la numărul 0733 330 771 pentru anularea comenzii, dar și pentru a cere modificarea adresei de facturare/ expediere, dacă este cazul. În cazul în care dorești să anulezi o comandă în afara programului de lucru al Serviciului Clienți, trimite un email la comenzi@marionnaud.ro și îți vom da un răspuns în cel mai scurt timp posibil.
CUM STIU CAND UN ARTICOL VA REVENI IN STOCUL ONLINE SAU IN STOCUL DIN MAGAZINE?
Unele pagini au optiunea „anunta-ma cand intra in stoc” care ne permite sa te anuntam atunci cand produsul nostru se afla din nou in stoc. Daca produsul spune „momentan nu se afla in stoc”, viziteaza-ne din nou.
CARE ESTE DIFERENTA DINTRE CONTUL MEU SI CARDUL MEU DE FIDELITATE?
Pentru a te inregistra pentru „Contul meu”, nu trebuie decat sa introduci numele, adresa de e-mail si parola. Poti completa celelalte informatii ale contului incluzand livrarea, facturarea, adresa si optiuni personale la alegere. Odata inregistrat, vei putea verifica situatia comenzilor, istoricul comenzilor si iti poti gestiona contul. “Cardul de fidelitate” este programul de fidelitate Marionnaud care iti permite accesul la beneficii si oferte exclusive de frumusete. Te poti inscrie gratuit in programul de fidelitate, aplicand online pentru un nou card de fidelitate. Pentru a asocia contului tau un card de fidelitate existent este necesar sa fii autentificat in “Contul meu” si sa introduci numarul cardului de fidelitate (ex: 9999485111111).
CE ESTE WISHLIST?
Wishlist (sau "lista de dorințe") este un serviciu pentru utilizatorii înregistrați pe www.marionnaud.ro ce permite selectarea produselor de interes şi care funcționează ca un reminder. Astfel, fără a efectua o căutare de fiecare dată, vei putea vizualiza fișa produsului dorit printr-un simplu click. Existența unui produs în Wishlist nu te obligă la cumpărarea acestuia și nici nu garantează menținerea aceluiași preț de-a lungul timpului.
CE ÎNSEAMNĂ MENȚIUNEA „EXCLUSIV”?
Indică produsele pentru care Marionnaud este reprezentant official unic al brandului pe teritoriul Romaniei
CE ÎNSEAMNĂ MENȚIUNEA “NOU”?
Sunt marcate în acest fel toate produsele nou listate in magazinele Marionnaud.
AM O INTREBARE IN LEGATURA CU ESANTIOANELE/CADOURILE MELE.
Cu ocazia fiecarei cumparaturi realizate pe site-ul www.marionnaud.ro in valoare de pana la 300 lei, vei beneficia de doua-trei esantioane gratuite. In cazul in care valoarea comezii tale este mai mare de 300 de lei, vei primi intre trei si cinci esantioane gratuite, plus un cadou Marionnaud. Esantioanele vor fi adaugate automat in cos conform regulii de mai sus. Esantioanele sunt limitate si se schimba des. Astfel, nu exista posibilitatea de a alege anumite esantioane, tipul acestora fiind stabilit de catre Marionnaud. Data fiind natura limitata a esantioanelor gratuite, te rugam sa stii ca nu putem livra alte esantioane daca acestea au ajuns la destinatie deteriorate, sau daca vreuna lipseste din comanda ta. Esantioanele sunt livrate DOAR impreuna cu produsele achizitionate.
EXISTĂ O SUMĂ MINIMĂ PENTRU ACHIZIȚIILE ONLINE?
Nu, nu există o sumă minimă pentru achizițiile online. Pentru comenzile de peste 190 Lei expedierea este gratuită. Pentru comenzile mai mici de 190 lei te rugam sa verifici costul de livrare aici: www.marionnaud.ro/informatii-despre-livrare Am primit un Gift Card Marionnaud. Pot sa-l folosesc online? Din pacate, Gift Card- urile Marionnaud nu pot fi folosite online, folosirea acestora fiind posibila doar in magazinele fizice.
PLATĂ
Prin ce modalitate pot să efectuez plata? Plata se poate efectua in numerar la livrarea produselor sau online utilizand un card de credit.
POT SĂ PLĂTESC PRIN TRANSFER BANCAR?
Ne pare rău, plata prin transfer bancar nu este prevăzută.
POT SĂ PLĂTESC LA LIVRARE?
Desigur. Poți plăti în numerar la livrarea comenzii. Livrarea este gratuită pentru comenzi mai mari de 190 Lei, la orice destinaţie din România. Pentru comenzile sub această valoare, te rugam sa verifici pretul aici: www.marionnaud.ro/informatii-despre-livrare. Suma totală de plătit curierului va apărea la recapitularea comenzii, în coșul de cumpărături. În ziua prevăzută pentru livrare te rugăm să ai la tine suma exactă; transportatorul ar putea fi pus in dificultate altfel . Vei găsi suma finală în recapitularea comenzii primite prin email, la adresa indicată împreună cu celelalte date. Asigură-te de asemenea că adresa de expediere este corectă și completă, cu toate elementele necesare pentru livrare (numele de pe interfon, numărul scării și apartamentul).
COMENZILE PRIN INTERNET SUNT SIGURE?
Toate informațiile referitoare la comanda plasată și la cardul de credit și datele tale personale sunt protejate cu strictețe. Utilizăm cele mai avansate standarde pentru transferul datelor și accesarea informațiilor. Pentru plățile efectuate cu cardul de credit, informațiile financiare (numărul cardului, data de scadență, etc.) nu se păstrează în niciun caz.
POT SĂ PRIMESC FACTURĂ PENTRU COMANDA FĂCUTĂ?
Da, factura se va emite dupa confirmarea existentei produsului in stoc, si va fi trimisa in colet, odata cu produsele comandate sau prin e-mail în format imprimabil.
AM PROBLEME CU INFORMATIILE CARDULUI MEU DE CREDIT PENTRU COMANDA MEA ONLINE
Daca primesti un mesaj de eroare privind accesarea nereusita a cardului de credit, poti intreprinde urmatoarele actiuni:
- verifica daca adresa de livrare de pe cardul de credit este aceeasi cu adresa de facturare a contului tau;
- incearca sa introduci din nou CVN-ul (cele 3 cifre ce se regasesc pe verso-ul cardului de credit) sau codul de securitate;
- verifica daca mai este valabil cardul.
Dupa validarea informatiilor introduse si primirea unui nou mesaj de eroare la a doua incercare, suna la banca emitenta sau contacteaza institutia financiara pentru asistenta suplimentara.
Daca tu crezi ca te putem ajuta in vederea finalizarii unei comenzi, ne poti apela la numarul de telefon : 0733 330 771
CUM BENEFICIEZ DE LIVRARE GRATUITA?
Pentru a efectua un retur trebuie sa urmezi cativa pasi simpli. Verifica daca produsul pe care doresti sa-l returnezi este eligibil pentru retur si apoi completeaza formularul de returnare produs gasit in ambajalul de transport cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original. www.marionnaud.ro/retur
CUM RETURNEZ UN PRODUS?
Pentru a efectua un retur trebuie sa urmezi cativa pasi simpli. Verifica daca produsul pe care doresti sa-l returnezi este eligibil pentru retur si apoi completeaza formularul de returnare produs gasit in ambajalul de transport cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original. www.marionnaud.ro/retur
CÂT TIMP AM LA DISPOZIȚIE PENTRU A VEDEA MARFA ȘI A O RESTITUI?
Dreptul de retur poate fi exercitat în termen de 14 zile lucrătoare, începând de la data primirii comenzii. Nu uita că pentru a putea returna produsele, acestea trebuie să fie trimise în ambalajul original Marionnaud, produsele trebuie sa fie intacte si nefolosite, însoțite de bonul care se află în pachet, completat în mod corespunzător. Pentru procedura completa de retur te rog sa citesti cu atentie Termenii şi condiţiile Marionnaud.
AM PRIMIT UN PRODUS CU DEFECT PRIN COMANDA ONLINE, POT SĂ-L RETURNEZ?
Ne străduim în permanență să oferim produse sigure și de calitate excelentă. Se poate întâmpla însă ca anumite produse să prezinte anomalii. Dacă produsul pe care l-ai primit prezintă vreun defect, nu ezita să ne contactezi la 0733 330 771 sau să ne scrii la comenzi@marionnaud.ro, menționând codul articolului, care poate fi găsit în confirmarea comenzii și tipul de defect constatat, atașând de asemenea, dacă este posibil, o poză care să arate problema.
PRODUSUL PE CARE L-AM PRIMIT ESTE DIFERIT DE CEL COMANDAT. CUM TREBUIE SĂ PROCEDEZ?
Dacă s-a făcut o greșeală te invităm să notifici imediat acest lucru echipei Marionnaud, apelând numărul 0733 330 771 sau scriindu-ne la comenzi@marionnaud.ro, precizând numărul de comandă, produsul dorit, produsul primit în mod efectiv și atașând o poză dacă este posibil.
DORESC SĂ RESTITUI UNUL SAU MAI MULTE PRODUSE DIN COMANDA MEA, CE TREBUIE SĂ FAC?
Trebuie să trimiți o comunicare prin e-mail la comenzi@marionnaud.ro în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii comenzii. Vom rambursa suma respectivă in contul dumnevoastră menţionat în formularul de retur în termen de maxim 14 zile de la comunicarea exercitării dreptului de retur si primirea de catre Marionnaud a produselor returnate Nu uita că pentru a putea returna produsele, acestea trebuie să fie trimise în ambalajul original Marionnaud, însoțite de bonul şi factura care se află în pachet, impreună cu formularul de retur completat în mod corespunzător. Vezi detalii aici: www.marionnaud.ro/retur
SE POATE SCHIMBA UN PRODUS ACHIZIȚIONAT ONLINE DIRECT ÎN MAGAZINE?
Produsele achiziţionate online nu se pot schimba în magazinele Marionnaud.
CUM POT GASI STATUSUL COMENZII MELE?
Poti gasi statusul unei comenzi anume la pagina de urmarire a statusului pentru comenzi < Istoric comenzi >. Totodata, vei avea posibilitatea sa vizualizezi istoricul comenzilor tale.
ÎN CÂTE ZILE VOI PRIMI COMANDA ȘI CUM POT SĂ URMĂRESC EXPEDIEREA?
Comanda se va încredința curierului NemoExpress în termen de 2 – 7 zile lucrătoare de la data confirmării. În acel moment îți vom trimite prin email informațiile necesare pentru a urmări expedierea.
32 CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ NU SUNT LA ADRESĂ ÎN ZIUA LIVRĂRII?
Curierul va mai face o încercare de livrare, teoretic în ziua următoare. În cazul în care nu se poate livra comanda, aceasta se va păstra la filiala NemoExpress cea mai apropiată, timp de 7 zile lucratoare. Contactează-ne pentru a stabili o nouă livrare!
DE CE NU AM PRIMIT ÎNCĂ COMANDA?
Dacă întâmpini probleme cu livrarea comenzii, scrie-ne la comenzi@marionnaud.ro. Sau contactează-ne la numărul 0733 330 771 (Costul serviciului: tarif național, în funcție de operator)
SE POT FACE EXPEDIERI ȘI ÎN STRĂINĂTATE?
Da putem expedia si in strainatate prin compania Fancourier , pentru mai multe detalii acceseaza sectiunea: “ Despre livrare”
35 SE POATE LIVRA COMANDA LA UN MAGAZIN MARIONNAUD?
Nu, comanda nu se poate livra la magazinele Marionnaud. Livrarea se va face la adresa specificată de utilizator la finalizarea comenzii.
SE POATE PRIMI AMBALAJUL DE CADOU?
Da, Serviciul este gratuit și este suficient să ne scrii la adresa comenzi@marionnaud.ro sau contactează-ne la numărul 0733 330 771 (Costul serviciului: tarif național, în funcție de operator).
DATELE MELE SUNT PROTEJATE DE LEGEA PRIVIND CONFIDENȚIALITATEA DATELOR?
Marionnaud îți respectă confidențialitatea conform Politicii de confidentialitate, pe care o poti regasi pe site-ul www.marionnaud.ro, in sectiunea Legal- Politica de Confidentialitate. Poți intra oricând în profilul tău și îți poți modifica datele. Dacă dorești să-ți ștergi definitiv profilul este suficient să ne contactezi printr-un email la comenzi@marionnaud.ro
ATI DEZINFECTAT PROFESIONAL MAGAZINELE INAINTE SA LE REDESCHIDETI?
Da, toate magazinele noastre au fost curatate, dezinfectate si igienizate de catre o companie specializata, inainte de a fi deschise, conform instructiunilor primite de la echipa noastra centrala.
Luati masuri extra de protectie in zona caselor de marcat?
Desigur ca vom avea grija de tine pana la finalul cumparaturilor! Cand vei ajunge in zona caselor de marcat, vei observa pe jos o serie de benzi. Aceste benzi au fost folosite pentru a-ti arata exact unde trebuie sa te opresti atunci cand stai la rand pentru a achita, pentru a respecta distantarea necesara de minimum 2 metri. Iti recomandam sa folosesti plata cu cardul pentru a proteja cat mai multi oameni. Nu iti face griji cu privire la POS-uri, sunt dezinfectate dupa fiecare folosire. In plus, vei putea sa iti dezinfectezi mainile din nou la iesirea din magazin, iar dezinfectantul va fi disponibil in toate magazinele, tuturor clientilor nostri.
Curatati POS-urile in mod regulat?
Da, POS-urile sunt dezinfectate cu atentie dupa fiecare folosire. Recomandam plata cu cardul tuturor clientilor nostri.
Acceptati in continuare toate modalitatile de plata? Cash, vouchere cadou, gift carduri, vouchere mall?
Da, le acceptam pe toate, insa recomandam folosirea platii cu cardul pentru a minimiza riscurile. POS-urile sunt dezinfectate dupa fiecare folosire.
Voi putea atinge produse si folosi testere?
Ne-am dorit mereu sa te primim in magazinele noastre, oferindu-ti experiente care sa te faca sa te simti ca într-un loc de joaca. Din pacate, in acest moment, din cauza reglemantarilor actuale nu se pot testa produsele cosmetice pe piele. Pentru alegerea produsului potrivit, te invitam sa vorbesti cu unul dintre consultantii nostri de beauty, care se va asigura ca produsele recomandate vor raspunde exact nevoilor tale.
Ati schimbat testerele de la izbucnirea crizei Covid-19?
Toate testerele au fost curatate si igienizate dupa izbucnirea crizei, insa, din motive de siguranta, am incetat folosirea testerelor pe ten, pana la alte masuri. Vom utiliza aplicatoare de unica folosinta.
Este accesul in magazine limitat la un anumit numar de oameni?
Suntem nerabdatori sa te primim in magazinele noastre, insa, pentru moment, numai un anumit numar de persoane va fi admis in magazine in acelasi timp. Mai precis, din motive de siguranta, respectam distantarea sociala, care presupune pastrarea unei distante de 2 m intre oameni si un singur om pe 4m².
Aveti acelasi program ca si pana acum?
In functie de unde se afla magazinul tau, programul poate varia. Poti verifica programul magazinului tau Marionanud aici: https://www.marionnaud.ro/stores
1Ati testat membrii echipelor voastre pentru depistarea Covid-19?
Dupa cum stiti, numai oamenii care prezinta simptome pot fi testati pentru depistarea Covid-19. Nu numai ca respectam ordinele autoritatilor, dar avem grija sa verificam temperatura membrilor echipei noastre zilnic. Mai mult decat atat, fiecare magazin va avea doua echipe de angajati, ca in cazul oricarei suspiciuni, persoana in cauza sa ramana acasa, in autoizolare, alaturi de membrii echipei din care face parte.
Ati avut angajati contaminati cu Covid-19?
Desi nu stim sigur, este foarte probabil - multi oameni poarta virusul fiind asimptomatici. Te asiguram insa ca am luat toate masurile necesare sa ne intampinam din nou echipele si clientii in magazine. Pe langa masurile de distantare sociala si de igiena, echipelor noastre li se ia temperatura in fiecare zi, inainte de a intra in magazin.
Ce masuri ati luat pentru siguranta clientilor din magazine?
Iata masurile pe care le-am luat:
- Temperatura membrilor echipei noastre si a celor care viziteaza magazinele va fi verificata inaintea accesului in magazin.
- Clientii isi vor dezinfecta mainile la intrarea in magazin.
- Distantarea de 2 m intre persoane va fi aplicata in mod strict.
- Informatii clare despre igiena si solutii pentru dezinfectarea mainilor vor fi puse la dispozitie in intregul spatiu al magazinelor.
- Toti membrii echipei noastre vor purta masti si manusi si vor respecta cu strictete masurile de distantare sociala.
- Magazinele vor fi dezinfectate integral inaintea redeschiderii si de alte cateva ori pe parcursul zilei, in timp ce sunt deschise.
- La fiecare casa de marcat vor fi instalate panouri de plexiglass.
- Plata cu cardul va fi incurajata, iar POS-urile vor fi dezinfectate dupa fiecare client.
Veti pune la dispozitie in magazine solutii dezinfectante, pe care clientii sa le poata folosi in mod gratuit?
Da, solutiile pentru dezinfectarea mainilor vor fi disponibile in diverse locuri de pe intreaga suprafata a magazinelor. Fiecare client va trebui sa isi dezinfecteze mainile la intrarea in magazin si va putea sa o faca din nou apoi, in timpul sesiunii de cumparaturi.
Pot incerca un ruj acasa si sa-l returnez daca nu imi place culoarea?
Politica noastra de retur mentioneaza faptul ca daca ambalajul este desfacut, produsul nu poate fi returnat. Ne pare rau ca in aceasta perioada incercarea produselor pe piele nu este posibila. Echipele noastre sunt mai mult decat bucuroase sa iti arate nuantele preferate pentru a-ti face o idee mai buna despre cum s-ar potrivi cu nuanta pielii tale.
Ce masuri de precautie ati adoptat in depozitele voastre?
Pentru a continua livrarea frumusetii pe care o iubesti, am adoptat masuri sanitare foarte stricte in depozitele noastre. Tuturor echipelor noastre li se ia temperatura atunci cand ajung la depozit. De asemenea, toti membrii echipei sunt echipati cu masti si manusi si au la dispozitie dezinfectant de maini pe care il folosesc atunci cand trec de la un pachet la celalalt. Nu in ultimul rand, cand comanda ajunge la tine, livrarea va fi fara contact: curierul va lasa pachetul in fata usii, la distanta de minimum 2 m, pentru ca tu sa il poti ridica.
Aș vrea să primesc eşantioane de produs acasă. Este posibil?
Da, este posibil. La fiecare comandă fermă, Marionnaud îţi oferă CADOU 3 (trei) eşantioane spre testare.
Doresc factura pe firma / persoana juridica, cum procedez?
Va rugam sa ne trimiteti un mail la adresa : comenzi@marionnaud.ro in care mentionati:
- Numarul comenzii pentru care doriti facture pe firma
- Datele complete ale firmei : Nume firma, CUI, adresa, Nr Inreg Registrul comertului.
Noi vom prelua cererea dvs, se va anula comanda dvs initiala si se va emita o noua comanda din sistem cu datele firmei.
Nu știu ce produs mi se potrivește. Cum pot beneficia de un sfat?
Pentru această perioadă punem la dispoziția dumneavoastră serviciul de consultanță telefonică direct din website . tot ce trebuie sa faceti este sa accesati iconita din partea dreapta a acranului “ Cumparati in timp real “ . veti suna direct int-unul din magazinele noatre fizice si un consultant Marionnaud va v-a ajuta cu toate informatiile necesare cu privier la produsele dvs.Nu ai gasit raspuns intrebarii tale sau doresti sa ne contactezi din alt motiv? Echipa noastra este aici pentru tine! Serviciul Clienti - Marionnaud E-commerce este disponibil de luni pana vineri:
Program : 8.30h - 17.00h
Telefon : 0733 330 771 * (linie telefonica cu tarif normal)