ÎNREGISTRARE

De ce nu înaintez în pagin─â dup─â ce introduc datele? Probabil ai uitat un câmp obligatoriu sau ai introdus o informa┼úie în mod gre╚Öit. Câmpul care trebuie corectat este eviden╚Ťiat cu ro╚Öu. Dac─â întâmpini alte probleme, contacteaz─â-ne la num─ârul 0733 330 771 (Costul serviciului: tarif na╚Ťional, în func╚Ťie de operator) sau scrie-ne la comenzi@marionnaud.ro

POT S─é M─é ├ÄNREGISTREZ ╚śI DAC─é NU AM O ADRES─é DE EMAIL?

E-mailul este important va fi folosit pentru a lua legatura cu tine. Dac─â nu ai o adres─â, ╚Ťi-o po╚Ťi crea folosind unul din cei mul╚Ťi furnizori care ofer─â gratuit o c─âsu╚Ť─â de po╚Öt─â electronic─â, cum ar fi Google, Hotmail, Yahoo ╚Öi mul╚Ťi al╚Ťii.

CUM POT S─é-MI MODIFIC DATELE PERSONALE?

Intr─â în profilul t─âu denumit “Contul meu”, selecteaz─â din meniul lateral ╚Öi scrie direct datele pe care vrei s─â le schimbi în spa╚Ťiile corespunz─âtoare. Dup─â ce ai actualizat datele te rug─âm s─â dai click pe “Actualizeaz─â”

MI-AM UITAT PAROLA, CUM MA LOGHEZ?

Daca ti-ai uitat parola, te rugam sa faci click pe „Ati uitat parola?” sub Inregistrare.Ti se va cere adresa de e-mail pentru logare si in baza instructiunilor ti se va reseta parola, sistemul urmand a genera un mail pentru o noua parola, care va fi formata din caractere alese de catre dumneavoastra.

CUM COMAND?

  • Selecteaza produsul dorit.
  • Alege varianta/cantitatea.
    • Completeaza detaliile personale si de livrare.
    • Alege modalitatea de plata.
    • Asigura-te ca ai completat informatiile corecte de livrare si esti de acord cu Termenii si Conditiile Contractuale.
    • Finalizeaza comanda.
    • De indata ce ai finalizat comanda, vei primi un e-mail de inregistrare a comenzii.

CUM POT S─é ╚śTIU DAC─é PRODUSUL ESTE DISPONIBIL IMEDIAT?

Pentru fiecare produs online se indic─â disponibilitatea în stoc prin posibilitatea de a adauga in cos produsul de interes. De asemenea, pentru a stii cantitatea disponibila, trebuie sa dai click pe “ Cantitate”.

POT S─é FAC O COMAND─é PRIN TELEFON/FAX/E-MAIL?

Din pacate nu se pot face comenzi telefonice, dar ne poţi contacta telefonic la numărul 0733 330 771 si un consultant Marionnaud te va ajuta pas cu pas pentru a face comanda online pe www.marionnaud.ro. Ca variantă alternativă, te invităm să mergi la cel mai apropiat magazin Marionnaud.

CUM INTRODUC CODUL UNUI VOUCHER LA COMANDA MARIONNAUD?

Pa╚Öii pentru introducerea codului în comand─â sunt: Adaug─â în co╚Ö produsul/produsele preferate. Vizualizeaz─â co╚Öul de cump─âraturi. Dati click in partea dreapta Introdu codul voucherului în campul dedicat "CEC DE FIDELITATE/VOUCHER". Click ADAUGA ╚Öi finalizeaz─â comanda. De restul ne ocup─âm noi.

CUM POT S─é ANULEZ O COMAND─é DEJA F─éCUT─é?

Din momentul în care faci comanda ╚Öi prime╚Öti emailul de confirmare, ai la dispozi╚Ťie 30 minute pentru a contacta Serviciul clien╚Ťi la num─ârul 0733 330 771 pentru anularea comenzii, dar ╚Öi pentru a cere modificarea adresei de facturare/ expediere, dac─â este cazul. În cazul în care dore╚Öti s─â anulezi o comand─â în afara programului de lucru al Serviciului Clien╚Ťi, trimite un email la comenzi@marionnaud.ro ╚Öi î╚Ťi vom da un r─âspuns în cel mai scurt timp posibil.

CUM STIU CAND UN ARTICOL VA REVENI IN STOCUL ONLINE SAU IN STOCUL DIN MAGAZINE?

Unele pagini au optiunea „anunta-ma cand intra in stoc” care ne permite sa te anuntam atunci cand produsul nostru se afla din nou in stoc. Daca produsul spune „momentan nu se afla in stoc”, viziteaza-ne din nou.

CARE ESTE DIFERENTA DINTRE CONTUL MEU SI CARDUL MEU DE FIDELITATE?

Pentru a te inregistra pentru „Contul meu”, nu trebuie decat sa introduci numele, adresa de e-mail si parola. Poti completa celelalte informatii ale contului incluzand livrarea, facturarea, adresa si optiuni personale la alegere. Odata inregistrat, vei putea verifica situatia comenzilor, istoricul comenzilor si iti poti gestiona contul. “Cardul de fidelitate” este programul de fidelitate Marionnaud care iti permite accesul la beneficii si oferte exclusive de frumusete. Te poti inscrie gratuit in programul de fidelitate, aplicand online pentru un nou card de fidelitate. Pentru a asocia contului tau un card de fidelitate existent este necesar sa fii autentificat in “Contul meu” si sa introduci numarul cardului de fidelitate (ex: 9999485111111).

CE ESTE WISHLIST?

Wishlist (sau "lista de dorin╚Ťe") este un serviciu pentru utilizatorii înregistra╚Ťi pe www.marionnaud.ro ce permite selectarea produselor de interes ┼či care func╚Ťioneaz─â ca un reminder. Astfel, f─âr─â a efectua o c─âutare de fiecare dat─â, vei putea vizualiza fi╚Öa produsului dorit printr-un simplu click. Existen╚Ťa unui produs în Wishlist nu te oblig─â la cump─ârarea acestuia ╚Öi nici nu garanteaz─â men╚Ťinerea aceluia╚Öi pre╚Ť de-a lungul timpului.

CE ├ÄNSEAMN─é MEN╚ÜIUNEA ÔÇ×EXCLUSIVÔÇŁ?

Indic─â produsele pentru care Marionnaud este reprezentant official unic al brandului pe teritoriul Romaniei

CE ├ÄNSEAMN─é MEN╚ÜIUNEA ÔÇťNOUÔÇŁ?

Sunt marcate în acest fel toate produsele nou listate in magazinele Marionnaud.

AM O INTREBARE IN LEGATURA CU ESANTIOANELE/CADOURILE MELE.

Cu ocazia fiecarei cumparaturi realizate pe site-ul www.marionnaud.ro in valoare de pana la 300 lei, vei beneficia de doua-trei esantioane gratuite. In cazul in care valoarea comezii tale este mai mare de 300 de lei, vei primi intre trei si cinci esantioane gratuite, plus un cadou Marionnaud. Esantioanele vor fi adaugate automat in cos conform regulii de mai sus. Esantioanele sunt limitate si se schimba des. Astfel, nu exista posibilitatea de a alege anumite esantioane, tipul acestora fiind stabilit de catre Marionnaud. Data fiind natura limitata a esantioanelor gratuite, te rugam sa stii ca nu putem livra alte esantioane daca acestea au ajuns la destinatie deteriorate, sau daca vreuna lipseste din comanda ta. Esantioanele sunt livrate DOAR impreuna cu produsele achizitionate.

EXISTĂ O SUMĂ MINIMĂ PENTRU ACHIZIȚIILE ONLINE?

Nu, nu exist─â o sum─â minim─â pentru achizi╚Ťiile online. Pentru comenzile de peste 190 Lei expedierea este gratuit─â. Pentru comenzile mai mici de 190 lei te rugam sa verifici costul de livrare aici: www.marionnaud.ro/informatii-despre-livrare Am primit un Gift Card Marionnaud. Pot sa-l folosesc online? Din pacate, Gift Card- urile Marionnaud nu pot fi folosite online, folosirea acestora fiind posibila doar in magazinele fizice.

PLAT─é

Prin ce modalitate pot s─â efectuez plata? Plata se poate efectua in numerar la livrarea produselor sau online utilizand un card de credit.

POT S─é PL─éTESC PRIN TRANSFER BANCAR?

Ne pare r─âu, plata prin transfer bancar nu este prev─âzut─â.

POT S─é PL─éTESC LA LIVRARE?

Desigur. Po╚Ťi pl─âti în numerar la livrarea comenzii. Livrarea este gratuit─â pentru comenzi mai mari de 190 Lei, la orice destina┼úie din România. Pentru comenzile sub aceast─â valoare, te rugam sa verifici pretul aici: www.marionnaud.ro/informatii-despre-livrare. Suma total─â de pl─âtit curierului va ap─ârea la recapitularea comenzii, în co╚Öul de cump─âr─âturi. În ziua prev─âzut─â pentru livrare te rug─âm s─â ai la tine suma exact─â; transportatorul ar putea fi pus in dificultate altfel . Vei g─âsi suma final─â în recapitularea comenzii primite prin email, la adresa indicat─â împreun─â cu celelalte date. Asigur─â-te de asemenea c─â adresa de expediere este corect─â ╚Öi complet─â, cu toate elementele necesare pentru livrare (numele de pe interfon, num─ârul sc─ârii ╚Öi apartamentul).

COMENZILE PRIN INTERNET SUNT SIGURE?

Toate informa╚Ťiile referitoare la comanda plasat─â ╚Öi la cardul de credit ╚Öi datele tale personale sunt protejate cu stricte╚Ťe. Utiliz─âm cele mai avansate standarde pentru transferul datelor ╚Öi accesarea informa╚Ťiilor. Pentru pl─â╚Ťile efectuate cu cardul de credit, informa╚Ťiile financiare (num─ârul cardului, data de scaden╚Ť─â, etc.) nu se p─âstreaz─â în niciun caz.

POT S─é PRIMESC FACTUR─é PENTRU COMANDA F─éCUT─é?

Da, factura se va emite dupa confirmarea existentei produsului in stoc, si va fi trimisa in colet, odata cu produsele comandate sau prin e-mail în format imprimabil.

AM PROBLEME CU INFORMATIILE CARDULUI MEU DE CREDIT PENTRU COMANDA MEA ONLINE

Daca primesti un mesaj de eroare privind accesarea nereusita a cardului de credit, poti intreprinde urmatoarele actiuni:

  • verifica daca adresa de livrare de pe cardul de credit este aceeasi cu adresa de facturare a contului tau;
  • incearca sa introduci din nou CVN-ul (cele 3 cifre ce se regasesc pe verso-ul cardului de credit) sau codul de securitate;
  • verifica daca mai este valabil cardul.

Dupa validarea informatiilor introduse si primirea unui nou mesaj de eroare la a doua incercare, suna la banca emitenta sau contacteaza institutia financiara pentru asistenta suplimentara.

Daca tu crezi ca te putem ajuta in vederea finalizarii unei comenzi, ne poti apela la numarul de telefon : 0733 330 771

CUM BENEFICIEZ DE LIVRARE GRATUITA?

Marionnaud va suporta costul livrarii comezilor avand o valoare totala mai mare de 190 lei. Asadar, vei beneficia de livrarea gratuita a comenzii, daca aceasta este in valoare totala de peste 190 lei. Livrarea gratuita este valabila pentru serviciul de curierat GLS. Pentru serviciul SAMEDAY DELIVERY acesta se face doar in municipiul Bucuresti contra cost. Pentru informatii exacte privind modalitatea de livrare prin GLS si SAMEDAY DELIVERY, te rugam sa consulti : www.marionnaud.ro/informatii-despre-livrare.

CUM RETURNEZ UN PRODUS?

Pentru a efectua un retur trebuie sa urmezi cativa pasi simpli. Verifica daca produsul pe care doresti sa-l returnezi este eligibil pentru retur si apoi completeaza formularul de returnare produs gasit in ambajalul de transport cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original. www.marionnaud.ro/retur

C├éT TIMP AM LA DISPOZI╚ÜIE PENTRU A VEDEA MARFA ╚śI A O RESTITUI?

Dreptul de retur poate fi exercitat ├«n termen de 14 zile lucr─âtoare, ├«ncep├ónd de la data primirii comenzii. Nu uita c─â pentru a putea returna produsele, acestea trebuie s─â fie trimise ├«n ambalajul original Marionnaud, produsele trebuie sa fie intacte si nefolosite, ├«nso╚Ťite de bonul care se afl─â ├«n pachet, completat ├«n mod corespunz─âtor. Pentru procedura completa de retur te rog sa citesti cu atentie Termenii ┼či condi┼úiile Marionnaud.

AM PRIMIT UN PRODUS CU DEFECT PRIN COMANDA ONLINE, POT S─é-L RETURNEZ?

Ne str─âduim în permanen╚Ť─â s─â oferim produse sigure ╚Öi de calitate excelent─â. Se poate întâmpla îns─â ca anumite produse s─â prezinte anomalii. Dac─â produsul pe care l-ai primit prezint─â vreun defect, nu ezita s─â ne contactezi la 0733 330 771 sau s─â ne scrii la comenzi@marionnaud.ro, men╚Ťionând codul articolului, care poate fi g─âsit în confirmarea comenzii ╚Öi tipul de defect constatat, ata╚Öând de asemenea, dac─â este posibil, o poz─â care s─â arate problema.

PRODUSUL PE CARE L-AM PRIMIT ESTE DIFERIT DE CEL COMANDAT. CUM TREBUIE S─é PROCEDEZ?

Dac─â s-a f─âcut o gre╚Öeal─â te invit─âm s─â notifici imediat acest lucru echipei Marionnaud, apelând num─ârul 0733 330 771 sau scriindu-ne la comenzi@marionnaud.ro, precizând num─ârul de comand─â, produsul dorit, produsul primit în mod efectiv ╚Öi ata╚Öând o poz─â dac─â este posibil.

DORESC S─é RESTITUI UNUL SAU MAI MULTE PRODUSE DIN COMANDA MEA, CE TREBUIE S─é FAC?

Trebuie s─â trimi╚Ťi o comunicare prin e-mail la comenzi@marionnaud.ro în termen de 14 zile lucr─âtoare de la data primirii comenzii. Vom rambursa suma respectiv─â in contul dumnevoastr─â men┼úionat în formularul de retur în termen de maxim 14 zile de la comunicarea exercit─ârii dreptului de retur si primirea de catre Marionnaud a produselor returnate Nu uita c─â pentru a putea returna produsele, acestea trebuie s─â fie trimise în ambalajul original Marionnaud, înso╚Ťite de bonul ┼či factura care se afl─â în pachet, impreun─â cu formularul de retur completat în mod corespunz─âtor. Vezi detalii aici: www.marionnaud.ro/retur

SE POATE SCHIMBA UN PRODUS ACHIZIȚIONAT ONLINE DIRECT ÎN MAGAZINE?

Produsele achizi┼úionate online nu se pot schimba în magazinele Marionnaud.

CUM POT GASI STATUSUL COMENZII MELE?

Poti gasi statusul unei comenzi anume la pagina de urmarire a statusului pentru comenzi < Istoric comenzi >. Totodata, vei avea posibilitatea sa vizualizezi istoricul comenzilor tale.

├ÄN C├éTE ZILE VOI PRIMI COMANDA ╚śI CUM POT S─é URM─éRESC EXPEDIEREA?

Comanda se va încredin╚Ťa curierului NemoExpress în termen de 2 – 7 zile lucr─âtoare de la data confirm─ârii. În acel moment î╚Ťi vom trimite prin email informa╚Ťiile necesare pentru a urm─âri expedierea.

32 CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ NU SUNT LA ADRESĂ ÎN ZIUA LIVRĂRII?

Curierul va mai face o încercare de livrare, teoretic în ziua urm─âtoare. În cazul în care nu se poate livra comanda, aceasta se va p─âstra la filiala NemoExpress cea mai apropiat─â, timp de 7 zile lucratoare. Contacteaz─â-ne pentru a stabili o nou─â livrare!

DE CE NU AM PRIMIT ÎNCĂ COMANDA?

Dac─â întâmpini probleme cu livrarea comenzii, scrie-ne la comenzi@marionnaud.ro. Sau contacteaz─â-ne la num─ârul 0733 330 771 (Costul serviciului: tarif na╚Ťional, în func╚Ťie de operator)

SE POT FACE EXPEDIERI ╚śI ├ÄN STR─éIN─éTATE?

Ne pare r─âu, livr─ârile se pot face numai pe teritoriul României.

35 SE POATE LIVRA COMANDA LA UN MAGAZIN MARIONNAUD?

Nu, comanda nu se poate livra la magazinele Marionnaud. Livrarea se va face la adresa specificat─â de utilizator la finalizarea comenzii.

SE POATE PRIMI AMBALAJUL DE CADOU?

Da, Serviciul este gratuit ╚Öi este suficient s─â ne scrii la adresa comenzi@marionnaud.ro sau contacteaz─â-ne la num─ârul 0733 330 771 (Costul serviciului: tarif na╚Ťional, ├«n func╚Ťie de operator).

DATELE MELE SUNT PROTEJATE DE LEGEA PRIVIND CONFIDENȚIALITATEA DATELOR?

Marionnaud ├«╚Ťi respect─â confiden╚Ťialitatea conform Politicii de confidentialitate, pe care o poti regasi pe site-ul www.marionnaud.ro, in sectiunea Legal- Politica de Confidentialitate. Po╚Ťi intra oric├ónd ├«n profilul t─âu ╚Öi ├«╚Ťi po╚Ťi modifica datele. Dac─â dore╚Öti s─â-╚Ťi ╚Ötergi definitiv profilul este suficient s─â ne contactezi printr-un email la comenzi@marionnaud.ro

Nu ai gasit raspuns intrebarii tale sau doresti sa ne contactezi din alt motiv? Echipa noastra este aici pentru tine! Serviciul Clienti - Marionnaud E-commerce este disponibil de luni pana vineri:
Program : 9.30h - 17.30h
Telefon : 0733 330 771 * (linie telefonica cu tarif normal)