CONDIȚII PENTRU UTILIZAREA CARDULUI DE FIDELITATE MARIONNAUD
("Cardul de fidelitate")

Programul de fidelitate MARIONNAUD PARIS ("Programul") se va desfășura în conformitate cu prevederile acestui regulament general ("Regulamentul general"). Regulamentul general este disponibil pentru consultări in oricare dintre magazinele MARIONNAUD PARIS din România și pe www.marionnaud.ro sau Facebook Marionnaud România. MARIONNAUD PARIS își rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament general, orice modificare fiind efectiva numai după anunțarea prealabilă a acestor modificări în mod public. Nici o modificare sau suspendare nu dă dreptul unui Membru la despăgubire și niciun Membru nu poate face apel împotriva S.C. INA INTERNATIONAL S.R.L.
 

 

1. ORGANIZATORI

SC INA INTERNATIONAL S.R.L. ("MARIONNAUD PARIS"), cu sediul în Calea Floreasca 60, et. 2, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod fiscal RO404653, inregistrat la Registrul Comertului sub nr. J40 / 15547/1991, notificat ANSPDCP sub numarul de inregistrare 15032.



2. ELIBERAREA CARDULUI DE FIDELITATE

Cardul de fidelitate se eliberează gratuit la momentul cumpărării, indiferent de suma, la solicitarea persoanei care a împlinit vârsta de 16 ani (in continuare "Membru") sau la cererea persoanei cu vârsta sub 16 ani, numai cu consimțământul părintelui sau tutorelui acesteia.
Puteți partícipa la Program numai prin completarea câmpurilor obligatorii și prin semnarea Cererii de eliberare a cardului de fidelitate. Cererea de eliberare a cardului de fidelitate este disponibilă in formă fizică in oricare dintre magazinele MARIONNAUD PARIS.
Este necesar să completați cererea în întregime, utilizând date reale și imprimări lizibile. Câmpurile obligatorii sunt: Nume, Prenume, Sex, Data naşterii, Email și Semnătura.
Cererea de eliberare a cardului de fidelitate este completată și transmisă personalului din magazinele MARIONNAUD PARIS. Formularul care nu este semnat sau conține date parțiale sau eronate nu este valid și proprietarul său nu va putea beneficia de Cardul de fidelitate. Cardul de fidelitate va fi oferit pe loc de catre personalul din magazinele MARIONNAUD PARIS.
Puteți solicita eliberarea unui Card de fidelitate online prin completarea online a Cererii de eliberare a Cardului de fidelitate. Numarul Cardului de fidelitate va fi transmis automat pe adresa de e-mail si ulterior va fi expediat in format fizic la adresa de corespondenta mentionata in Cererea de eliberare a Cardului, în termen de 45 de zile lucratoare de la data aderării la Programul de fidelitate



3. TERITORIUL

Programul prezentat în acest regulament se desfășoară pe întreg teritoriul României în magazinele MARIONNAUD PARIS. Cec-urile de fidelitate au valori exprimate în lei și pot fi utilizate numai în magazine din România, precum și pe site-ul MARIONNAUD PARIS (www.marionnaud.ro).



4. DURATA PROGRAMULUI

Programul are o durată nedeterminată. MARIONNAUD PARIS are dreptul să decidă în orice moment să rezilieze sau să modifice Programul. Notificarea de încetare a programului va fi afișată de MARIONNAUD PARIS cu cel puțin paisprezece (14) zile înainte de data terminării programului în toate magazinele MARIONNAUD PARIS, într-un loc vizibil.



5. ADRESA DE CORESPONDENTA

MARIONNAUD PARIS expediază materiale de marketing la adresa cel mai recent comunicată de către Membru și se consideră că au fost primite de Membru. În cazul unei schimbări de adrese, MARIONNAUD PARIS nu este responsabil dacă membrul nu primește mesajele de la MARIONNAUD PARIS și nu va retrimite cecuri de fidelitate expirate. MARIONNAUD PARIS își rezervă, de asemenea, dreptul de a nu expedia prin poștă atunci când adresa este incompletă sau incorectă. Schimbarea adresei poștale poate fi solicitata la următoarea adresă de e-mail: fidelitate@marionnaud.ro sau poate fi schimbata din contul online de client de pe www.marionnaud.ro



6. CONTEXTUL PUNCTELOR

Un Membru începe să acumuleze puncte de la prima tranzacție pe care o efectuează atunci când primește Cardul de fidelitate.
Pentru fiecare achiziție făcută în magazinele MARIONNAUD PARIS din România, pentru care Cardul de fidelitate este prezentat și scanat, Membrul primește in contul său, un punct pentru fiecare 5 lei cheltuiti. Nu se acumulează puncte fracționate și nu se acumulează puncte pentru valori mai mici de cinci lei. Punctele acumulate de Membru nu pot fi pre schimbate in bani, produse sau servicii. Nu se acordă puncte pentru sumele care nu sunt plătite în numerar sau prin card bancar. Un Membru acumulează puncte doar pentru diferența dintre valoarea totală a cumpărării și valoarea cupoanelor sau cecurile de fidelitate utilizate pentru achiziția respectivă.
Membrul care nu a predat Cardul de fidelitate (sau versiunea sa digitală din aplicația mobilă MARIONNAUD PARIS) înainte de a efectua achiziția nu va acumula puncte și nu va beneficia de niciun fel de campanii promoționale pentru membrii activi în momentul achiziționării în magazinele MARIONNAUD PARIS.



7. PROGRAMUL DE FIDELITATE MARIONNAUD

Programul de fidelitate include 3 categorii de membri: Membru Privilege,Membru Privilege VIP si Membru Privilege Diamond. Toate categoriile de membri beneficiaza de livrarea gratuita la comenzile de peste 89 lei.

Membrii Privilege VIP si Membrii Privilege Diamond beneficiaza in plus de accesul anticipat la campanii de sales si esantioane la fiecare tranzactie, 25% reducere la brandul favorit, oferta este valabia la brandul ales in cadrul programului de fidelitate din lista de branduri participante, pentru 5 tranzactii pe an efectuate prin cardul de fidelitate.
Aditional beneficiilor Privilege si Privilege VIP, Membrii Diamond beneficiaza de testari de produse gratuite si servicii gratuite de machiaj sau diagnoza ten, de 3 ori pe an.

La inscrierea in Programul de fidelitate Marionnaud, membrul primește 20% reducere la achizitia urmatoare, aceasta reducere fiind valabila o singura data, fiind necumulabila cu alt eoferte de pret sau reduceri in momentul utilizarii.
După acumularea a 100 de puncte in contul cadrului de fidelitate, membrilor li se elìberează un Cec de fidelitate de 25 de lei, personalizat cu numele membrului și un cod de bare unic. Cecul de fidelitate se va putea utiliza pentru o achiziție viitoare la un magazin MARIONNAUD PARIS, împreună cu Cardul de fidelitate (sau versiunea sa digitală pe aplicația mobilă MARIONNAUD PARIS). Achizitia trebuie să aibă loc in termen de 3(trei) luni de la emiterea Cecului. La momentul utilizării, Cecul de fidelitate este înmânat de către Membru angajaților magazinului MARIONNAUD PARIS.
Cecurile de fidelitate sunt trimise in termen maxim de 45 de zile lucrătoare de la depășirea pragurilor de bonus aplicabile, prin email, SMS sau posta in functie de datele de contact furnizate de catre client, la libera alegere a MARIONNAUD Paris.
În fiecare an, achizițiile făcute de Membru in luna aniversara, sunt recompensate prin oferirea unei reduceri de 20% la produsul preferat, necumulabila cu alte oferte de preț sau reduceri.




8. UTILIZAREA CARDULUI DE FIDELITATE MARIONNAUD

Cardul de fidelitate poate fi utilizat numai de către deținătorul său și titularul respectiv își asumă întreaga responsabilitate pentru orice probleme care pot apărea în legătură cu Cardul său de fidelitate. Pentru a beneficia de Program, Membrul trebuie să furnizeze Cardul de fidelitate sau să arate versiunea digitală în aplicația mobilă a MARIONNAUD PARIS la efectuarea achiziției personalului magazinului MARIONNAUD PARIS, iar acesta îl va returna membrului după scanarea codului de bare. În momentul scanării, personalul MARIONNAUD PARIS va vedea numele, prenumele, data nașterii, numarul de telefon și e-mailul deținătorului cardului pentru a ajuta la identificarea membrului și poate cere membrului să confirme aceste date.
Cardul va fi încărcat automat cu punctele pentru acea achiziție în conformitate cu prezentul Regulament General.
Sistemul este centralizat la nivel național și include toate magazinele MARIONNAUD PARIS din România astfel încât toate punctele acumulate de un membru într-un magazin MARIONNAUD PARIS din România să fie acumulate în același cont.



9. INACTIVAREA CARDULUI DE FIDELITATE

Un card de fidelitate poate fi temporar sau permanent dezactivat în următoarele cazuri:

1. La cererea expresă a unui Membru trimisa catre MARIONNAUD PARIS la adresa de e-mail fidelitate@marionnaud.ro sau în orice magazin MARIONNAUD PARIS din România. Dezactivarea unui card de fidelitate durează 30 de zile de la primirea cererii de către MARIONNAUD PARIS.
2. La solicitarea expresă a Membrului de a șterge datele sale personale din baza de date a MARIONNAUD PARIS sau de a nu-și da acordul pentru procesarea datelor personale. Cererea trebuie semnată, datată și trimisă la sediul MARIONNAUD PARIS sau la fidelitate@marionnaud.ro. Ștergerea și dezactivarea datelor Cardului de fidelitate se va face în termen de 30 de zile de la primirea cererii de către MARIONNAUD PARIS.
3. În caz de fraudă, tentativă de fraudă sau utilizare necorespunzătoare a Cardului de fidelitate.
În cazul dezactivării Cardului de fidelitate, membrul va pierde toate punctele acumulate în contul său, precum și orice alte beneficii asociate cardului său de fidelitate.
Cardul de fidelitate, odată anulat, nu va fi reactivat, dar Membrul poate solicita emiterea unui nou Card de fidelitate, completând o nouă cerere de eliberare.



10. ÎNLOCUIREA CARDULUI DE FIDELITATE

Înlocuirea unui Card de fidelitate se poate face în caz de avariere, pierdere, furt sau schimbare a numelui Membrului. În acest caz, Membrul ar trebui să sune la numărul de telefon 0 733 330 771 (număr cu tarif normal în rețeaua Orange), să facă cerere într-un magazin MARIONNAUD PARIS sau să o trimită la adresa de e-mail fidelitate@marionnaud.ro. Membrul al cărui Card de fidelitate a fost deteriorat, furat sau pierdut va comunica personalului companiei MARIONNAUD PARIS, numele, adresa și alte date de identificare. În acest caz, Membrul are dreptul să primească un nou card de fidelitate. Punctele de fidelitate deja acumulate înainte de deteriorare, furt sau pierderea Cardului de fidelitate vor fi transferate în noul Card de fidelitate.
Organizatorul are dreptul să verifice dacă înlocuirea Cardului de fidelitate este motivată sau nu și poate refuza să emită un nou Card de fidelitate.



11. SERVICIUL CLIENȚI PENTRU CARDUL DE FIDELITATE

Membrii pot obține informații despre Program și despre utilizarea Cardului prin apelarea numărului de telefon 0733 330 771 (număr cu tarif normal în rețeaua Orange), în magazinele MARIONNAUD PARIS sau in scris la adresa de e-mail fidelitate@marionnaud.ro. Membrii vor notifica orice schimbare a datelor declarate în cererea de eliberare (nume, adresă, telefon, e-mail etc.) și vor anunța și pierderea, furtul sau deteriorarea cardului de fidelitate



12. ALTELE

MARIONNAUD PARIS expediază materiale de marketing la adresa cel mai recent comunicată de către Membru și se consideră că au fost primite de Membru. În cazul unei schimbări de adrese, MARIONNAUD PARIS nu este responsabil dacă membrul nu primește mesajele de la MARIONNAUD PARIS și nu va retrimite cecuri de fidelitate expirate. MARIONNAUD PARIS își rezervă, de asemenea, dreptul de a nu expedia prin poștă atunci când adresa este incompletă sau incorectă. Schimbarea adresei poștale poate fi solicitata la următoarea adresă de e-mail: fidelitate@marionnaud.ro sau poate fi schimbata din contul online de client de pe www.marionnaud.ro.



5. ADRESA DE CORESPONDENTA

MARIONNAUD PARIS nu își asumă responsabilitatea pentru nici o consecință directă sau indirectă a oricăror disfuncționalități ale Programului de fidelitate. MARIONNAUD PARIS va face eforturi pentru a conserva informațiile Membrilor în caz de disfuncționalități, pentru ca acestia să beneficieze de punctele acumulate până la momentul respectiv. Niciun membru nu va putea face nici un fel de recurs, respectiv nu se va indrepta impotriva S.C. INA INTERNATIONAL S.R.L., pentru niciun motiv.