Mai actual ca niciodată, Dior se afirmă drept cea mai couture și mai avangardistă marcă de beauty: Casa Dior celebrează atâ t frumusețea care î i conferă unicitate fiecărei femei, câ t și puterea unei noi feminități, lucrâ nd zi de zi pentru a construi un viitor sustenabil.
DIN 1947 PÂ NĂ Î N PREZENT
Creator de modă și parfumier, Christian Dior a avut o viziune globală asupra femeilor, a creațiilor couture și a frumuseții î ncă de la prima sa prezentare de modă, pe 12 februarie 1947. De atunci, Casa Dior a continuat să se afirme ca un brand î naintea timpului său, cu o moștenire bogată. Odată cu redeschiderea sediului din Avenue Montaigne nr. 30, Paris, Dior î i î ndeamnă pe vizitatori să exploreze un cadru extraordinar, unde se î mbină cultura și istoria, pentru o experiență de neuitat.
PUTEREA FEMINITĂȚII
„Visul meu a fost să le fac pe femei nu doar mai frumoase, ci și mai fericite”, obișnuia să spună Christian Dior. De atunci, Casa Dior a captat valoarea din feminitatea fiecărei femei, susținâ ndu-le și promovâ ndu-le puterea și ambițiile. Programul Women@Dior și campania Dior Chin Up sunt exemple concrete ale acestui angajament.
CREAȚIA CA ARTĂ
Creația și know-how-ul Dior sunt unice. Î n spatele culorilor couture și a texturilor ultrasenzoriale ale machiajului Dior, se află creativitatea lui Peter Philips, Director de creație și de imagine al Dior Makeup. Gama de parfumuri reflectă acum talentul lui Francis Kurkdjian, Directorul de creație al parfumurilor Dior.
DIOR, DEDICAT UNUI VIITOR SUSTENABIL
Dedicat ecodesignului și transparenței î n ce privește ingredientele din formulele sale, Dior Beauty face un pas î nainte î n 2022 î mpărtășindu-și carta formulelor responsabile. Casa Dior are, de asemenea, propriile grădini î n Franța și î n lume, unde florile cultivate sunt utilizate î n compoziția parfumurilor Dior, a produselor de machiaj și de î ngrijire a pielii.