Mai actual ca niciodată, Dior se afirmă drept cea mai couture și mai avangardistă marcă de beauty: Casa Dior celebrează atât frumusețea care îi conferă unicitate fiecărei femei, cât și puterea unei noi feminități, lucrând zi de zi pentru a construi un viitor sustenabil.
DIN 1947 PÂNĂ ÎN PREZENT
Creator de modă și parfumier, Christian Dior a avut o viziune globală asupra femeilor, a creațiilor couture și a frumuseții încă de la prima sa prezentare de modă, pe 12 februarie 1947. De atunci, Casa Dior a continuat să se afirme ca un brand înaintea timpului său, cu o moștenire bogată. Odată cu redeschiderea sediului din Avenue Montaigne nr. 30, Paris, Dior îi îndeamnă pe vizitatori să exploreze un cadru extraordinar, unde se îmbină cultura și istoria, pentru o experiență de neuitat.
PUTEREA FEMINITĂȚII
„Visul meu a fost să le fac pe femei nu doar mai frumoase, ci și mai fericite”, obișnuia să spună Christian Dior. De atunci, Casa Dior a captat valoarea din feminitatea fiecărei femei, susținându-le și promovându-le puterea și ambițiile. Programul Women@Dior și campania Dior Chin Up sunt exemple concrete ale acestui angajament.
CREAȚIA CA ARTĂ
Creația și know-how-ul Dior sunt unice. În spatele culorilor couture și a texturilor ultrasenzoriale ale machiajului Dior, se află creativitatea lui Peter Philips, Director de creație și de imagine al Dior Makeup. Gama de parfumuri reflectă acum talentul lui Francis Kurkdjian, Directorul de creație al parfumurilor Dior.
DIOR, DEDICAT UNUI VIITOR SUSTENABIL
Dedicat ecodesignului și transparenței în ce privește ingredientele din formulele sale, Dior Beauty face un pas înainte în 2022 împărtășindu-și carta formulelor responsabile. Casa Dior are, de asemenea, propriile grădini în Franța și în lume, unde florile cultivate sunt utilizate în compoziția parfumurilor Dior, a produselor de machiaj și de îngrijire a pielii.