FAQ

 

Intrebari frecvente

Înregistrare

De ce nu înaintez în pagină după ce introduc datele? Probabil ai uitat un câmp obligatoriu sau ai introdus o informaţie în mod greșit. Câmpul care trebuie corectat este evidențiat cu roșu. Dacă întâmpini alte probleme, contactează-ne la numărul 0733 330 771 (Costul serviciului: tarif național, în funcție de operator) sau scrie-ne la comenzi@marionnaud.ro.

 

Pot să mă înregistrez și dacă nu am o adresă de email?

E-mailul este important va fi folosit pentru a lua legatura cu tine. Dacă nu ai o adresă, ți-o poți crea folosind unul din cei mulți furnizori care oferă gratuit o căsuță de poștă electronică, cum ar fi Google, Hotmail, Yahoo și mulți alții.

 

Cum pot să-mi modific datele personale?

Intră în profilul tău denumit “Contul meu”, selectează din meniul lateral și scrie direct datele pe care vrei să le schimbi în spațiile corespunzătoare. După ce ai actualizat datele te rugăm să dai click pe “Actualizează”

 

Mi-am uitat parola, cum ma loghez?

Daca ti-ai uitat parola, te rugam sa faci click pe „Ati uitat parola?” sub Inregistrare.Ti se va cere adresa de e-mail pentru logare si in baza instructiunilor ti se va reseta parola, sistemul urmand a genera un mail pentru o noua parola, care va fi formata din caractere alese de catre dumneavoastra.

 

Cum comand?

  • Selecteaza produsul dorit.
  • Alege varianta/cantitatea.
    • Completeaza detaliile personale si de livrare.
    • Alege modalitatea de plata.
    • Asigura-te ca ai completat informatiile corecte de livrare si esti de acord cu Termenii si Conditiile Contractuale.
    • Finalizeaza comanda.
    • De indata ce ai finalizat comanda, vei primi un e-mail de inregistrare a comenzii.
 

Cum pot să știu dacă produsul este disponibil imediat?

Pentru fiecare produs online se indică disponibilitatea în stoc prin posibilitatea de a adauga in cos produsul de interes. De asemenea, pentru a stii cantitatea disponibila, trebuie sa dai click pe “ Cantitate”.

 

Pot să fac o comandă prin telefon/fax/e-mail?

Din pacate nu se pot face comenzi telefonice, dar ne poţi contacta telefonic la numărul 0733 330 771 si un consultant Marionnaud te va ajuta pas cu pas pentru a face comanda online pe www.marionnaud.ro. Ca variantă alternativă, te invităm să mergi la cel mai apropiat magazin Marionnaud.

 

Cum introduc codul unui voucher la comanda Marionnaud?

Pașii pentru introducerea codului în comandă sunt: Adaugă în coș produsul/produsele preferate. Vizualizează coșul de cumpăraturi. Dati click in partea dreapta Introdu codul voucherului în campul dedicat "CEC DE FIDELITATE/VOUCHER". Click ADAUGA și finalizează comanda. De restul ne ocupăm noi.

 

Cum pot să anulez o comandă deja făcută?

Din momentul în care faci comanda și primești emailul de confirmare, ai la dispoziție 30 minute pentru a contacta Serviciul clienți la numărul 0733 330 771 pentru anularea comenzii, dar și pentru a cere modificarea adresei de facturare/ expediere, dacă este cazul. În cazul în care dorești să anulezi o comandă în afara programului de lucru al Serviciului Clienți, trimite un email la comenzi@marionnaud.ro și îți vom da un răspuns în cel mai scurt timp posibil.

 

Cum stiu cand un articol va reveni in stocul online sau in stocul din magazine?

Unele pagini au optiunea „anunta-ma cand intra in stoc” care ne permite sa te anuntam atunci cand produsul nostru se afla din nou in stoc. Daca produsul spune „momentan nu se afla in stoc”, viziteaza-ne din nou.

 

Care este diferenta dintre Contul meu si Cardul meu de fidelitate?

Pentru a te inregistra pentru „Contul meu”, nu trebuie decat sa introduci numele, adresa de e-mail si parola. Poti completa celelalte informatii ale contului incluzand livrarea, facturarea, adresa si optiuni personale la alegere. Odata inregistrat, vei putea verifica situatia comenzilor, istoricul comenzilor si iti poti gestiona contul. “Cardul de fidelitate” este programul de fidelitate Marionnaud care iti permite accesul la beneficii si oferte exclusive de frumusete. Te poti inscrie gratuit in programul de fidelitate, aplicand online pentru un nou card de fidelitate. Pentru a asocia contului tau un card de fidelitate existent este necesar sa fii autentificat in “Contul meu” si sa introduci numarul cardului de fidelitate (ex: 9999485111111).

 

Ce este Wishlist?

Wishlist (sau "lista de dorințe") este un serviciu pentru utilizatorii înregistrați pe www.marionnaud.ro ce permite selectarea produselor de interes şi care funcționează ca un reminder. Astfel, fără a efectua o căutare de fiecare dată, vei putea vizualiza fișa produsului dorit printr-un simplu click. Existența unui produs în Wishlist nu te obligă la cumpărarea acestuia și nici nu garantează menținerea aceluiași preț de-a lungul timpului.

 

Ce înseamnă mențiunea „Exclusiv”?

Indică produsele pentru care Marionnaud este reprezentant official unic al brandului pe teritoriul Romaniei

 

Ce înseamnă mențiunea “Nou”?

Sunt marcate în acest fel toate produsele nou listate in magazinele Marionnaud.

 

Am o intrebare in legatura cu esantioanele/cadourile mele.

Cu ocazia fiecarei cumparaturi realizate pe site-ul www.marionnaud.ro in valoare de pana la 300 lei, vei beneficia de doua-trei esantioane gratuite. In cazul in care valoarea comezii tale este mai mare de 300 de lei, vei primi intre trei si cinci esantioane gratuite, plus un cadou Marionnaud. Esantioanele vor fi adaugate automat in cos conform regulii de mai sus. Esantioanele sunt limitate si se schimba des. Astfel, nu exista posibilitatea de a alege anumite esantioane, tipul acestora fiind stabilit de catre Marionnaud. Data fiind natura limitata a esantioanelor gratuite, te rugam sa stii ca nu putem livra alte esantioane daca acestea au ajuns la destinatie deteriorate, sau daca vreuna lipseste din comanda ta. Esantioanele sunt livrate DOAR impreuna cu produsele achizitionate.

 

Există o sumă minimă pentru achizițiile online?

Nu, nu există o sumă minimă pentru achizițiile online. Pentru comenzile de peste 190 Lei expedierea este gratuită. Pentru comenzile mai mici de 190 lei te rugam sa verifici costul de livrare aici: www.marionnaud.ro/informatii-despre-livrare Am primit un Gift Card Marionnaud. Pot sa-l folosesc online? Din pacate, Gift Card- urile Marionnaud nu pot fi folosite online, folosirea acestora fiind posibila doar in magazinele fizice.

 

Plată

Prin ce modalitate pot să efectuez plata? Plata se poate efectua in numerar la livrarea produselor sau online utilizand un card de credit.

 

Pot să plătesc prin transfer bancar?

Ne pare rău, plata prin transfer bancar nu este prevăzută.

 

Pot să plătesc la livrare?

Desigur. Poți plăti în numerar la livrarea comenzii. Livrarea este gratuită pentru comenzi mai mari de 190 Lei, la orice destinaţie din România. Pentru comenzile sub această valoare, te rugam sa verifici pretul aici: www.marionnaud.ro/informatii-despre-livrare. Suma totală de plătit curierului va apărea la recapitularea comenzii, în coșul de cumpărături. În ziua prevăzută pentru livrare te rugăm să ai la tine suma exactă; transportatorul ar putea fi pus in dificultate altfel . Vei găsi suma finală în recapitularea comenzii primite prin email, la adresa indicată împreună cu celelalte date. Asigură-te de asemenea că adresa de expediere este corectă și completă, cu toate elementele necesare pentru livrare (numele de pe interfon, numărul scării și apartamentul).

 

Comenzile prin internet sunt sigure?

Toate informațiile referitoare la comanda plasată și la cardul de credit și datele tale personale sunt protejate cu strictețe. Utilizăm cele mai avansate standarde pentru transferul datelor și accesarea informațiilor. Pentru plățile efectuate cu cardul de credit, informațiile financiare (numărul cardului, data de scadență, etc.) nu se păstrează în niciun caz.

 

Pot să primesc factură pentru comanda făcută?

Da, factura se va emite dupa confirmarea existentei produsului in stoc, si va fi trimisa in colet, odata cu produsele comandate sau prin e-mail în format imprimabil.

 

Am probleme cu informatiile cardului meu de credit pentru comanda mea online

Daca primesti un mesaj de eroare privind accesarea nereusita a cardului de credit, poti intreprinde urmatoarele actiuni:

  • verifica daca adresa de livrare de pe cardul de credit este aceeasi cu adresa de facturare a contului tau;
  • incearca sa introduci din nou CVN-ul (cele 3 cifre ce se regasesc pe verso-ul cardului de credit) sau codul de securitate;
  • verifica daca mai este valabil cardul.

Dupa validarea informatiilor introduse si primirea unui nou mesaj de eroare la a doua incercare, suna la banca emitenta sau contacteaza institutia financiara pentru asistenta suplimentara.

Daca tu crezi ca te putem ajuta in vederea finalizarii unei comenzi, ne poti apela la numarul de telefon : 0733 330 771

 

Cum beneficiez de livrare gratuita?

Marionnaud va suporta costul livrarii comezilor avand o valoare totala mai mare de 190 lei. Asadar, vei beneficia de livrarea gratuita a comenzii, daca aceasta este in valoare totala de peste 190 lei. Livrarea gratuita este valabila pentru serviciul de curierat GLS. Pentru serviciul SAMEDAY DELIVERY acesta se face doar in municipiul Bucuresti contra cost. Pentru informatii exacte privind modalitatea de livrare prin GLS si SAMEDAY DELIVERY, te rugam sa consulti : www.marionnaud.ro/informatii-despre-livrare

 

Cum returnez un produs?

Pentru a efectua un retur trebuie sa urmezi cativa pasi simpli. Verifica daca produsul pe care doresti sa-l returnezi este eligibil pentru retur si apoi completeaza formularul de returnare produs gasit in ambajalul de transport cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data primirii produsului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original. www.marionnaud.ro/retur

 

Cât timp am la dispoziție pentru a vedea marfa și a o restitui?

Dreptul de retur poate fi exercitat în termen de 14 zile lucrătoare, începând de la data primirii comenzii. Nu uita că pentru a putea returna produsele, acestea trebuie să fie trimise în ambalajul original Marionnaud, produsele trebuie sa fie intacte si nefolosite, însoțite de bonul care se află în pachet, completat în mod corespunzător. Pentru procedura completa de retur te rog sa citesti cu atentie Termenii şi condiţiile Marionnaud.

 

Am primit un produs cu defect prin comanda online, pot să-l returnez?

Ne străduim în permanență să oferim produse sigure și de calitate excelentă. Se poate întâmpla însă ca anumite produse să prezinte anomalii. Dacă produsul pe care l-ai primit prezintă vreun defect, nu ezita să ne contactezi la 0733 330 771 sau să ne scrii la comenzi@marionnaud.ro, menționând codul articolului, care poate fi găsit în confirmarea comenzii și tipul de defect constatat, atașând de asemenea, dacă este posibil, o poză care să arate problema.

 

Produsul pe care l-am primit este diferit de cel comandat. Cum trebuie să procedez?

Dacă s-a făcut o greșeală te invităm să notifici imediat acest lucru echipei Marionnaud, apelând numărul 0733 330 771 sau scriindu-ne la comenzi@marionnaud.ro, precizând numărul de comandă, produsul dorit, produsul primit în mod efectiv și atașând o poză dacă este posibil.

 

Doresc să restitui unul sau mai multe produse din comanda mea, ce trebuie să fac?

Trebuie să trimiți o comunicare prin e-mail la comenzi@marionnaud.ro în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii comenzii. Vom rambursa suma respectivă in contul dumnevoastră menţionat în formularul de retur în termen de maxim 14 zile de la comunicarea exercitării dreptului de retur si primirea de catre Marionnaud a produselor returnate Nu uita că pentru a putea returna produsele, acestea trebuie să fie trimise în ambalajul original Marionnaud, însoțite de bonul şi factura care se află în pachet, impreună cu formularul de retur completat în mod corespunzător. Vezi detalii aici: www.marionnaud.ro/retur

 

Se poate schimba un produs achiziționat online direct în magazine?

Produsele achiziţionate online nu se pot schimba în magazinele Marionnaud.

 

Cum pot gasi statusul comenzii mele?

Poti gasi statusul unei comenzi anume la pagina de urmarire a statusului pentru comenzi < Istoric comenzi >. Totodata, vei avea posibilitatea sa vizualizezi istoricul comenzilor tale.

 

În câte zile voi primi comanda și cum pot să urmăresc expedierea?

Comanda se va încredința curierului NemoExpress în termen de 2 – 7 zile lucrătoare de la data confirmării. În acel moment îți vom trimite prin email informațiile necesare pentru a urmări expedierea.

 

Ce se întâmplă dacă nu sunt la adresă în ziua livrării?

Curierul va mai face o încercare de livrare, teoretic în ziua următoare. În cazul în care nu se poate livra comanda, aceasta se va păstra la filiala NemoExpress cea mai apropiată, timp de 7 zile lucratoare. Contactează-ne pentru a stabili o nouă livrare!

 

De ce nu am primit încă comanda?

Dacă întâmpini probleme cu livrarea comenzii, scrie-ne la comenzi@marionnaud.ro. Sau contactează-ne la numărul 0733 330 771 (Costul serviciului: tarif național, în funcție de operator)

 

Se pot face expedieri și în străinătate?

Ne pare rău, livrările se pot face numai pe teritoriul României.

 

Se poate livra comanda la un magazin Marionnaud?

Nu, comanda nu se poate livra la magazinele Marionnaud. Livrarea se va face la adresa specificată de utilizator la finalizarea comenzii.

 

Se poate primi ambalajul de cadou?

Da, Serviciul este gratuit și este suficient să ne scrii la adresa comenzi@marionnaud.ro sau contactează-ne la numărul 0733 330 771 (Costul serviciului: tarif național, în funcție de operator).

 

Datele mele sunt protejate de legea privind confidențialitatea datelor?

Marionnaud îți respectă confidențialitatea conform Politicii de confidentialitate, pe care o poti regasi pe site-ul www.marionnaud.ro, in sectiunea Legal- Politica de Confidentialitate. Poți intra oricând în profilul tău și îți poți modifica datele. Dacă dorești să-ți ștergi definitiv profilul este suficient să ne contactezi printr-un email la comenzi@marionnaud.ro

 

Nu ai gasit raspuns intrebarii tale sau doresti sa ne contactezi din alt motiv? Echipa noastra este aici pentru tine!

Serviciul Clienti - Marionnaud E-commerce este disponibil de luni pana vineri:
Program : 9.30h - 17.30h
Telefon : 0733 330 771 * (linie telefonica cu tarif normal)