background image
Serviciu de localizare magazin
Barry M LIP PAINT Ruj Intens BP_45077 BP_45077 Rujul pentru buze tenteaza cu nuantele puternice, vibrante, care se mentin timp indelungat pe buze, fara a se estompa in mod neplacut. Produsul are la baza pigmenti intensi de culoare, care construiesc nuante durabile. Agentii hidratanti promit sa nu usuce buzele si sa lase un aspect catifelat, neted.

Originar din Londra, brandul Barry M a fost fondat in anul 1982 de catre Barry Mero si a devenit rapid cunoscut datorita produselor sale de make up pline de culoare. Astazi, Barry M este un brand "True brit" dedicat crearii unor linii de produse exceptionale, inovatoare si pline prospetime.

Barry M /medias/zoom-front-BP-45077-380x380?context=bWFzdGVyfHByZC1pbWFnZXN8MjEzMzJ8aW1hZ2UvanBlZ3xoYTEvaDIxLzkzMTg4Njk1OTgyMzgvem9vbS1mcm9udC1CUF80NTA3N18zODB4MzgwfDY0NWYzM2FjZGJmNTQyNmNkZmIwNDQyNmMxY2ZkZDcwODEzZjI2YjM5OTg4MmZiNmMwYmMyODUzMGY3NmYwNmU 3.0 1 Barry M LIP PAINT Ruj Intens 3.0 Culoare ciudata, dar interesantă.
Exclusiv
Barry M - Ruj Intens
Vizualizare detalii Număr articol 
Valori (1)
Exclusiv

Barry M - Ruj Intens

Vizualizare detalii Număr articol 
Valori (1)

Incl. TVA, excl. costuri de transport

Multumim. Veti primi un mail in momentul in care produsul dorit de dvs a revent in stoc.
Adăugați în coș Nu mai este în stoc

Detalii de produs

Sfaturi de frumusete

Informatii produs

Rujul pentru buze tenteaza cu nuantele puternice, vibrante, care se mentin timp indelungat pe buze, fara a se estompa in mod neplacut. Produsul are la baza pigmenti intensi de culoare, care construiesc nuante durabile. Agentii hidratanti promit sa nu usuce buzele si sa lase un aspect catifelat, neted.

Originar din Londra, brandul Barry M a fost fondat in anul 1982 de catre Barry Mero si a devenit rapid cunoscut datorita produselor sale de make up pline de culoare. Astazi, Barry M este un brand "True brit" dedicat crearii unor linii de produse exceptionale, inovatoare si pline prospetime.

Ingrediente

Note

[Evaluări și recenzii

Evaluări medii

3 5

Distribuire evaluare

5 4 3 1 2 1
din